Druga svetovna vojna33 izdelkov

Najbolj prodajani izdelki
Filtrirano 33 izdelkov

Classic Kit letalo A09008 - Douglas Dakota MkIII z Willys Jeep (1:72)

Model letala za lepljenje. Velikost: 1:72; 27,3 cm. Pakiranje vsebuje: 213 delov za lepljenje. Informacije o originalu: Letalo Douglas DC3, oziroma njegova vojaška različica C-47 Skytrain (v RAF označena kot Dakota), je general Eisenhower opisal kot eno od štirih orožij, ki so zaveznikom pomagala zmagati v drugi svetovni vojni. Danes je ta stroj takoj prepoznaven simbol tako letalske prevratnosti kot osvoboditve okupiranih ozemelj, kar so tako značilni elementi druge svetovne vojne. DC3/C-47 je ostal v službi vse do danes, tako v modernizirani kot v izvirni obliki, in ga upravičeno štejejo za pionirja potovanja po zraku. Jeep Willys, uradno označen kot Truck, ˝-ton, 4x4, je nedvomno najbolj znano ameriško vozilo druge svetovne vojne. Sprva je bil zasnovan kot poveljniško in izvidniško vozilo, vendar je na koncu postal najbolj vsestransko vozilo od vseh. Lahko je bil oborožen z mitraljezi in je lahko vlekel tudi majhna topa. Ta Jeep je postal za zavezniške vojne napore preprosto nepogrešljiv. Barvna shema (Potrebne barve): A - Douglas Dakota Mark III in Willys Jeep, št. 194 eskadrilja, Kraljevo letalstvo, Imphal Garrison, Burma, marec-junij 1944 - 24,26,33,53,56,61,88,101,128,155,156,226 Podrobnosti modela: Merilo: 1:72 Število delov: 213 Dolžina: 273 mm Razpon kril: 400 mm Dimenzije Jeepa: 47mm x 24mm Težavnost: 3 Točke Flying Hours: 3 Priporočeno za otroke od 8 let. Opozorilo: nevarnost zadušitve! Izdelek vsebuje majhne dele. NEPRIMERNO ZA OTROKE DO 3 LET!

Classic Kit letalo A01005B - Mitsubishi A6M2b Zero (1:72)

Model letala za lepljenje. Velikost: 1:72; 12,6 cm. Pakiranje vsebuje: 47 delov za lepljenje. Informacije o originalu in modelu: Ko je japonsko letalo Zero prvič vstopilo v službo leta 1940, je bilo nedvomno najmodernejše pomorsko lovsko letalo na svetu in si je hitro pridobilo sloves nepopustljivega lovca v zračnih dvobojih. V prvih spopadih je pokazalo svojo učinkovitost v polni moči – njegovi piloti so dosegli skoraj neverjetno razmerje zmag 12:1 proti svojim nasprotnikom. Leta 1940, ko je Wehrmacht začel svoje pohode po Evropi, je bilo razvoju na Daljnem vzhodu posvečene le malo pozornosti. Po letih preoboroževanja in modernizacije se je japonsko mornarstvo lahko pohvalilo z nekaterimi izmed najmodernejših pomorskih letal na svetu, vključno z odličnim Mitsubishi A6M Zero. To pomorsko lovsko letalo z dolgo doletom je moralo stati v ospredju ekspanzionističnih ambicij Japonske skozi celotno drugo svetovno vojno in v prvih letih vojne je bilo v pacifiškem območju resnično nepremagljivo. Zero si je prav tako hitro pridobilo odličen ugled v zračnih dvobojih in zavezniki so se hitro naučili izogibati počasnim pregonom polnim zavojev s tem čudovito uravnoteženim letalom. Ameriškim pilotom pa je kmalu uspelo razviti taktiko, ki ni več igrala v prid Zeru, in so začeli osvajati prve zmage. Z nastopom novejših lovcev so se pri A6M Zero začele kazati slabosti, zlasti pomanjkljiva oklepna zaščita pilota in odsotnost samospravljivih rezervoarjev za gorivo v krilih. Z uporabo taktike "boom and zoom hit and run" (hitro spuščanje, presenetljiv napad in hitro ponovno dviganje v varno višino) so Američani končno začeli premagovati strašljiva Zera. Vsebina pakiranja: Plastični model, navodila za sestavljanje, navodila za barvanje in nalepke. Podrobnosti modela: Merilo: 1:72 Dolžina: 126 mm Višina: 49 mm Širina: 166 mm Število delov: 47 Težavnost: 1 Točke Flying Hours: 1 Priporočeno za otroke od 8 let. Opozorilo: Tveganje zadušitve! Izdelek vsebuje majhne dele. NEPRIMERNO ZA OTROKE DO 3 LET!
8+

Classic Kit letalo A04064 - Gloster Meteor F.8 (1:72)

Model letala za lepljenje. Velikost: 1:72; 18,8 cm Paket vsebuje: 111 delov za lepljenje. c Informacije o izvirniku in modelu: Gloster Meteor je bilo prvo letalo z reaktivnim motorjem, ki se je ob koncu druge svetovne vojne pojavilo na nebu nad Evropo. Po vojni pa se je moral hitro razvijati, da je dohajal preostali svet, saj je reaktivni pogon kmalu postal standard za lovce na fronti. To je vodilo do nastanka različice F.8. Ob koncu druge svetovne vojne je svet z začudenjem opazoval, kako se je na nebu nad Evropo pojavilo prvo letalo na reaktivni pogon, ki je zmoglo doseči več kot 160 km/h hitrosti, višje od najsodobnejših lovcev z batnimi motorji. . Zanimivo pa je, da se je razvoj reaktivnega motorja začel že v tridesetih letih prejšnjega stoletja, ko so inženirji v Veliki Britaniji in Nemčiji iskali novo generacijo letalskega pogona. In res – prvi polet letala na reaktivni pogon se je zgodil le nekaj dni pred izbruhom druge svetovne vojne, vendar je konflikt zahteval proizvodnjo na tisoče letal, ki jih poganja obstoječa batna tehnologija, kar je močno upočasnilo napredek na področju reaktivnih letal. pogon. Izvedljiv reaktivni motor je v Veliki Britaniji izdelal briljantni inženir Frank Whittle, in ko je bila ta pogonska enota nameščena v Gloster E28/39 Pioneer za njegov prvi polet, predviden za 15. maj 1941, je stroj postal prvo britansko letalo, ki je kdaj koli poletelo. z reaktivnim motorjem.motorjem - in potem se je lahko začela tekma za proizvodnjo prvega reaktivnega lovca za kraljeve letalske sile. Družba Gloster Aircraft Company je svoj novi dvomotorni reaktivni lovec pripravljala na preizkuse letenja pod najstrožjimi varnostnimi ukrepi. Poleg tega so na dneve poskusnih letov z letališča izgnali vse nepotrebno osebje, lokalna policija pa je zaprla okoliške ceste, da radovedneži ne bi izvedeli za to skrbno varovano letalsko skrivnost. Če je kdo videl to nenavadno novo letalo v zraku, se je nedvomno vprašal, kje so propelerji in zakaj oddaja tako čuden zvok. Poleti 1944 pa je bila skrivnost končno razkrita, ko je 616. eskadrilja iz baze RAF Manston uradno pripravljala svoj Gloster Meteor F.1 za vojno. Kraljeve letalske sile so tako dobile svoj prvi reaktivni lovec, s katerim se je začela nova doba britanskega letalstva. Prvi britanski reaktivni lovec je imel še razmeroma primitivno zasnovo in razlog, zakaj je dobil dva motorja, je bilo dejstvo, da ta zgodnja letala niso bila zelo močna in so se razmeroma počasi odzivala na zahteve pilota, zato se je uporaba dveh motorjev zdela praktična. Je pa bil pogled iz pilotske kabine odličen, saj pilotom noben propeler ni zakrival pogleda, ko je letalo vzletelo, pa je imelo na voljo dovolj moči. Meteor se je skoraj nenehno razvijal. Vsi prejšnji modeli Meteorja so temeljili na prvem letalu, vendar pa je s prihodom različice F.8 leta 1950 Meteor dozorel v resnično izjemno zgodnje reaktivno letalo, ki ni služilo le RAF, ampak tudi več drugih zračnih sil po vsem svetu. F.8 je bil nekoliko daljši od svojih predhodnikov, imel je izboljšane motorje, večjo prostornino za gorivo in katapultni sedež. Da bi rešili nekatere težave z nestabilnostjo, ki so se pojavile med razvojem, je novo letalo dobilo tudi predelan rep, po katerem ta kasnejši model meteorja prepoznamo že na prvi pogled. Pet let po uvedbi meteorja F.8 v aktivno uporabo britanskih eskadrilj je to letalo tvorilo hrbtenico lovskih obrambnih sil RAF - v bistvu je bilo reaktivni ekvivalent spitfirejev, ki so tavali po britanskem nebu med bitko za Britanijo le deset let prej. Priporočene barve (Humbrol): - Podrobnosti modela: Merilo: 1:72 Število delov: 111 Dolžina: 188 mm Širina: 158 mm Višina: 55 mm Težavnost: 2 Točke Ure letenja: 2 Priporočljivo za otroke od 8. leta dalje. Opozorilo: nevarnost zadušitve! Izdelek vsebuje majhne dele. NI PRIMERNO ZA OTROKE MANJŠE od 3 LET!

Splača se igrati in kupovati z nami

V povprečju vam bomo blago lahko dostavili v 72 urah
V povprečju vam bomo blago lahko dostavili v 72 urah
Za vas imamo na zalogi več kot 200.000 izdelkov
Za vas imamo na zalogi več kot 200.000 izdelkov
 Sistem zvestobe, ki vas bo nagradil z vsakim nakupom
Sistem zvestobe, ki vas bo nagradil z vsakim nakupom