TLR 8ight XT/XTE 1:8 4WD Race Truggy Nitro/Electric Kit
Značilnosti:
Team RC dirkalni model na daljinsko upravljanje iz Team Losi Racing®, tekmovalni 8ight XT / XTE Race Truggy, merilo 1:8, 4WD pogon in z možnostjo vgradnje motorja z notranjim zgorevanjem ali električnega motorja. Vrhunska obdelava, kvalitetni materiali, možnosti nastavitve vzmetenja in pogona, možnosti postavitve podvozja.
Team Losi Racing®, ki ga pogosto imenujejo TLR, že 40 let razvija inovativne RC avtomobilske modele in dodatke, predvsem kot vrhunske tekmovalne izdelke za dirkače. Blagovna znamka sega v zgodnja 80. s koreninami v južni Kaliforniji. Leta 2000 je TLR postal del družine Horizon Hobby. Novi Truggy gradi na zapuščini svojih predhodnikov, ki so zmagali na prvenstvu. Inovativna posodobitev geometrije vzmetenja in pogona, nova postavitev podvozja, ki poenostavlja krmiljenje in možnost namestitve motorja z notranjim zgorevanjem ali zmogljivega AC motorja, vse v enem paketu! 8IGHT-XT / XTE ima kombinacijo najsodobnejših funkcij, vključno z dolgim ležiščem motorja, 3 mm eloksiranim aluminijastim ohišjem 7075-T6, pregledno obliko karoserije Forward Style, obdelanimi aluminijastimi blažilniki, stolpi blažilnikov in veliko več. Sistem 8IGHT-XT / XTE je zasnovan za zmagovanje na dirkah.
8ight XT / XTE Race Truggy 1:8 4WD je dobavljen kot komplet brez koles, elektronike, brez motorja, baterij in s prozorno karoserijo.
Vključuje 8ight XT / XTE Race Truggy
- Profesionalno oblikovanje
- Vključuje dodatke za montažo tako električnih kot motorjev z notranjim zgorevanjem
- Izboljšana geometrija vzmetenja
- Vzdržljivo 3 mm trdo anodizirano 7075 T-6 aluminijasto ohišje
- Jasno telo v slogu naprej
- Stranska zaščita šasije
- Velika postelja Nitro motorja
- Enodelne postelje z elektromotorjem
- Novi aluminijasti stolpi blažilnikov
- Večji diferencialni zobnik
- Aluminijasti amortizerji z zračniki
- Izboljšana geometrija vzmetenja
- Uravnoteženo oblikovano ohišje z razbremenitvijo za manjšo težo in visoko togost
- Ackerman nastavljiv krmilni drog
- Aluminijasti CNC stolpi amortizerjev
- Dostopni diferenciali za servis
- Učinkovit prečni stabilizator
- Nova škatla za sprejemnik
- Posodobljena zasnova blažilnikov
- Krmiljenje zavor in plina v krogličnih ležajih
- Zmanjšana medosna razdalja
- Večji diferencialni zobnik
- Kroglični ležaji v popolni montaži
Komponente za različice Nitro in Elektro
Ali želite zgraditi dirkalni truggy in oklevati med Nitro in Elektrom? Ni važno, komplet Team Losi Racing®, 8ight XT / XTE Race Truggy 1: 8 4WD, vam bo omogočil vsako izbiro zahvaljujoč vključenim komponentam.
Izboljšana geometrija vzmetenja
Geometrija vzmetenja 8IGHT-XT / XTE Next Gen je bila popolnoma prenovljena, tako da je novi Truggy hiter, okreten in enostaven za uporabo. Zasnova vključuje številne izboljšave, vključno z daljšim zatičem sprednje osi, ožjim zadnjim zatičem, daljšimi sprednjimi in zadnjimi rokami ter novimi kockami.
Prilagoditev togosti vzmetenja
Vse nove roke so bile zasnovane tako, da so opremljene z ojačitvenimi ploščami, ki omogočajo dirkačem prilagajanje togosti vzmetenja. Komplet bo vseboval opcijske plošče iz ogljikovih vlaken, vendar so na voljo ločeno.
Širše podvozje
Povečana je širina podvozja, kar je pripomoglo k večji stabilnosti in nevtralni vozni izkušnji. Plošča ohišja ima upogib na robovih za večjo togost, debelina 3 mm pa je bila na notranji strani olajšana za prihranek teže.
Večji zobnik
Za večjo vzdržljivost je bila povečana velikost zobniškega ležaja spredaj in zadaj.
Cab Forward karoserija
Konstrukcija karoserije Cab Forward poveča tlačno silo, kar izboljša učinkovitost krmiljenja in splošno stabilnost vožnje.
Stranska zaščita šasije
Za boljšo zaščito notranjih komponent so na šasiji uporabljene nove strukturne zaščitne plastične stranske plošče.
Velik nosilec motorja Nitro
Dolga postelja v notranjosti motorja poveča togost pod motornim prostorom, kar zmanjša utrujenost podvozja v zahtevnih pogojih na dirkalni stezi.
Postelja z elektromotorjem
Ležišče za montažo elektromotorja je zasnovano za montažo na sprednji del motorja, medtem ko je osnovna plošča ležišča privita na šasijo. Ima drsni drsnik z nameščenim motorjem, s katerim lahko enostavno nastavite medzobni odmik zobnika.
Postavitev opeke
Opeke so izdelane iz aluminija za natančnejšo lego ležajev in dolgo življenjsko dobo ter imajo možnost nastavitve celotne geometrije. Novi bloki pesta koles imajo možnost nastavitve upogiba do 17,5°. Nastavitev se izvede preprosto s pomočjo napenjalne palice.
Aluminijasti blažilniki z odzračevanjem
Novi odzračevalni pokrovi blažilnikov in notranje tesnilo omogočajo lažje rokovanje pri polnjenju olja. Nove gumijaste puše na gredi blažilnika za daljšo življenjsko dobo.
Uravnoteženo podvozje
Za dirkanje je treba natančno prilagoditi model in eden najpomembnejših predpogojev za stabilne skoke je pravilno uravnoteženost podvozja. Na to so pomislili tudi inženirji TLR in pripravili predlog postavitve sestavnih delov na šasiji za pripravljeno uporabo.
Ackermanov nadzorni sistem
Prednost sistema servosaverja je možnost prilagajanja njegove togosti vzmetenja in povezave leve in desne strani s togo palico. prispeva k servo varnosti in natančnosti krmiljenja.
Aluminijasti stolpi blažilnikov
CNC aluminijasti stolpi blažilnikov, izdelani iz aluminija 7075-T6, imajo nove montažne luknje za postavitev blažilnika v različne položaje, kar daje dirkačem več možnosti nastavitve v spreminjajočih se tekmovalnih pogojih.
Hiter dostop do diferencialov
Pomembna novost je boljši dostop do zobnikov in delov diferenciala, kjer je treba odviti le 4 vijake, pokrov diferencialne škatle je zložen brez razstavljanja drugih delov.
Sistem torzijskih stabilizatorjev
Tako veliki avtomobili kot 8ight-X Nitro Buggy Elite imajo na osi nameščen prečni (torzijski) stabilizator, ki igra pomembno vlogo pri izravnavi nagiba v ovinkih.
4WD pogon centralne gredi
Kot vrtenja sredinskih gredi od osrednjega diferenciala je nastavljen tako, da se sprednji in zadnji diferencial poganjata enakomerno, s čimer se enakomerno porazdeli pogonska sila na obe osi.
Nova škatla za sprejemnik
Škatla za sprejemnik se nahaja poleg krmilnega servomotorja, da skrajša kabelsko pot do sprejemnika.
Aluminijasti blažilniki z odzračevanjem
Novi odzračevalni pokrovi blažilnikov in notranje tesnilo omogočajo lažje rokovanje pri polnjenju olja. Nove gumijaste puše na gredi blažilnika za daljšo življenjsko dobo.
Krmiljenje plina in zavore
Za največjo natančnost krmiljenja se na ročici za plin in zavoro uporabljajo kroglični ležaji.
Isti ležaji v opeki
Vse štiri opeke imajo enako velikost ležaja za enostavno zamenjavo. Hkrati se za maksimalno življenjsko dobo uporabljajo ležaji največje možne velikosti
Krajša medosna razdalja
Medosna razdalja je bila skrajšana, da je avtomobil bolj okreten. Geometrija je prilagojena in nastavljena za hitrejše čase, dirkači pa občutijo ostrejšo vožnjo in natančnejšo vožnjo. Premišljeno do potankosti, vrhunsko orodje za dirkanje.
Univerzalna škatla za baterije
Baterija je zasnovana tako, da sprejme tako LiPol baterijo kot LiIon baterijo.
Priporočamo nakup:
Za dokončanje avtomobila je potrebno imeti RC komplet, servo volan in plin, baterijo, motor z notranjim zgorevanjem z uglašenim izpuhom, sesalni filter, kolesa z diski, cevi za gorivo, pri vgradnji elektro pogona nato motor, regulator, pogon baterija, polnilec, komplet orodja za montažo, tekoči razcep za vijake, vložki amortizerjev, diferencialna mast, lexan barve, gorivo in avtomobilski dodatki.