TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy komplet
Značilnosti:
Komplet za dirkalne avtomobile RC RCR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je eden najboljših na svetu. Visoka zmogljivost in vzdržljivost, aluminijasti deli, vključno s šasijo, možnosti prilagajanja podvozja in deli za nastavitev v paketu. Veliki aluminijasti oljno nastavljivi amortizerji, popolna oprema s krogličnimi ležaji, majhna teža in številne druge izboljšave znova dvignejo raven električnega vozička 2WD nekoliko naprej. Voziček je optimiziran tudi za preproge in umetno travo, tako da je mogoče uporabiti sprednji spojler (priložen) za večji pritisk na sprednjo os in učinkovitejše krmiljenje.
Lastnosti
- Izboljšana geometrija krmiljenja
- Vsebuje aluminijaste dele
- Ogljikove komponente so vključene
- Vključuje titanove napenjalnike
- Super težka torna sklopka (SHDS)
- Set konfiguracije prenosa
- Nov kroglični diferencial
- Togo vzmetenje osi
- Vgrajena montaža za hladilnik motorja
- Lahko ohišje iz lexana
- Podvozje iz rezkanega aluminija 2.0
- Aluminijasto zadnje pesto
- Amortizerji Big-Bore Gen3 12mm
- Izbirni sprednji spojler (na prodaj posebej)
- Vključena je vrsta delov za uglaševanje
Dirkaške komponente
Komplet 22 5.0 DC ELITE Race vsebuje dele, s katerimi lahko sestavite avtomobil, 100 % pripravljen za dirkanje. Vključuje posebne komponente opreme, sprednje in zadnje stabilizatorje, karbonske komponente, krogelne diferenciale, nove osi, kakovostne blažilnike, oblikovane kompozite ter karbonske in aluminijaste komponente, ki so v skladu s tem, kar dirkači pričakujejo od dirkalnega Off-road DC Buggyja. .
Ogljikove komponente paketa
Komplet DC ELITE Race kit vključuje sprednji in zadnji karbonski blažilnik, ploščo za pritrditev elektronike in nosilec za zadnje krilo.
Priložene aluminijaste komponente za uglaševanje
Team Losi Racing na dirkah uporablja vrsto 22 izbirnih aluminijastih delov 5.0 za izboljšanje vzdrževanja ali zmogljivosti, ki so zdaj del kompleta. To so aluminijaste servo palice in vzvodi, palice za roke, servo sedeži, zunanji sprednji ležajni vložki, zadnji blok drogov, vrtišča C in D ter aluminijaste matice.
Nove zadnje opeke in kroglični zglobi
22 5.0 DC ELITE ponuja najboljšo nastavljivo zadnjo os, kar jih je kdaj izdelal TLR. Vključuje notranje zadnje vrtljive zatiče, nastavitev širine koloteka, vrhunske variabilne osi (VHA) zadnje opeke, ki omogočajo večjo nastavitev višine osi.
Titanovi napenjalci
Titanovi napenjalci so bili vedno izboljšava uglaševanja dirkalnih strojev in brez njih ne more biti pravega kompleta 22 5.0 DC ELITE. Titanovi napenjalci so vključeni po celotnem avtomobilu za prihranek teže in večjo vzdržljivost.
Natančnejša krmilna geometrija
22 DC 5.0 je najboljši terenski avtomobil 2WD Team Losi Racing. Geometrija krmila je doživela najpomembnejšo izboljšavo. S povečanjem dolžine krmilnih ročic in krogličnih zgibov skupaj s spremembami Ackermannovega kota dajejo avtomobilu 22 5.0 občutno bolj uglajen občutek med vožnjo, predvsem pri visokih hitrostih povečajo varnost vožnje na ožji progi.
Super Heavy Duty copat (SHDS)
Za natančno zdrsavanje ter mehkejše in natančnejše pospeševanje vozila je bila optimizirana torna sklopka, ki ima novo torno ploščo, vzmet in matico M4. Možna je uporaba gnanega zobnika s čelnim zobnikom 96T do 81T.
Amortizerji Gen3 12mm Big Bore
Novi blažilniki G3 so bili popolnoma spremenjeni in izboljšani. Bati so sedaj pritrjeni z vijaki, gred ima premer 3 mm, novi so tudi navojni bati, nova je tudi oblika spodnjih pokrovov, vzmetne skodelice ponujajo -3 mm, 0 mm in + 4 mm, novo kroglične zglobe in številne druge izboljšave prinaša Team Losi Racing.
2 mm brušeno aluminijasto ohišje
Vzmetenje debeline 2 mm bolje vzmetuje in zato je avtomobil 22 5.0 lažje obvladljiv, je tudi bolj stabilen na stezi in ga ni mogoče zlahka prevrniti, bolje absorbira udarce in težji pristanek.
Kroglični diferencial
V primerjavi s prejšnjo različico avtomobila 22 2.0 ima precizni kroglični diferencial novo zasnovo diskov potisne osi, kroglice iz volframovega karbida ter izjemno gladko in dolgotrajno delovanje.
Svetlo telo 22 5.0
Dirkalna telesa morajo biti čim lažja in primerne oblike, da se ohrani nizko težišče in visoka stopnja potiske. Telo 22 5.0 je bilo odstranjeno s plošče z debelino 0,8 mm.
Priloženo sprednje tlačno krilo TLR
Pri visokih hitrostih je uporaba sprednjega tlačnega krila povsem upravičena, zagotavlja pritisk na sprednjo os in zahvaljujoč temu je krmiljenje učinkovitejše pri višjih hitrostih.
Izdelano v metričnem sistemu
Za montažo so bili uporabljeni metrični pritrdilni elementi, zato je enostavno najti nadomestne vijake, matice in podložke ter bodo pomagali zmanjšati število orodij, potrebnih za servisiranje in sestavljanje modela.
Nastavitev višine diferenciala
Auto 22 5.0 DC ima možnost prilagajanja višine diferenciala 0 mm, + 1 mm, + 1,75 mm, + 2,5 mm in + 3,5 mm za optimizacijo kota izhodne gredi.
Nastavitev kontrolnih parametrov
Auto 22 5.0 AC vključuje standardni sprednji vrtljivi zatič Low Roll Center (LRC) in ločen sprednji vrtljivi zatič HRC (High Roll Center). V paketu je tudi nova blazinica debeline 1 mm, ki omogoča naprednejše nastavitve. Zdaj je mogoče izbrati nastavitve Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll ali High Roll Center.
Nov vlečni blok sprednje osi
Novi povezovalni blok sprednje osi vam omogoča spreminjanje naklona sprednje osi in dodaja tretjo možnost, ki zagotavlja najboljše ravnovesje krmiljenja in stabilnosti v številnih različnih pogojih.
Nizka baterija v ohišju
22 5.0 DC ELITE se ponaša z najbolj vsestranskim in enostavnim sistemom ožičenja baterij. Baterija je na vsakem koncu stisnjena z elastomernimi trakovi, ki jih je mogoče raztegniti, tako da jih je mogoče uporabiti za različne višine baterije in morebitne teže pod njo.
Optimizirani kompoziti, Stiffezel
V modelu 22 5.0 DC ELITE je v ključnih komponentah mogoče najti številne različne kompozitne materiale. Kompozit vsebuje komponente, ki jih ima dirkaška ekipa najraje: ročice sprednje osi Stiffezel, roke zadnje osi Stiffezel, dele blažilnikov in drugo. Kompozitni materiali imajo manjšo težo od kovine, zato jih je smiselno uporabljati tam, kjer to ne vpliva na življenjsko dobo komponent in je v mnogih primerih celo bolj ugodno.
Neobvezna obremenitev
Izbirna medeninasta utež se lahko namesti pod akumulator, pod sprejemnik ali namesto sklopke gredi sprednje osi. To omogoča enostavno nastavitev statične teže in obremenitve pri spreminjanju pogojev proge. Pri vožnji z večjo statično težo postane podvozje bolj nevtralno in ga je lažje voziti na površinah z visokim oprijemom. Uteži niso vključene.
TLR zadnje krilo 6.5
Zadnje krilo je izdelano iz zelo trpežnega 1,2 mm polikarbonata. To krilo se je izkazalo za najboljše in najbolj stabilno zadnje krilo, ki je na voljo za avtomobile 1:10 2WD.
Na voljo je nosilec za montažo hladilnika
Med dirko so motorji maksimalno obremenjeni in ker so precej topli, je za vzdrževanje temperature motorja potrebno uporabiti ventilator. Komplet torej vsebuje držalo za enostavno in zanesljivo montažo ventilatorja (ventilator ni vključen v paket).
Konfiguracija pogona
3-stopenjski menjalnik vam omogoča, da motor premaknete za 20 mm naprej, bolj na sredino šasije. Zahvaljujoč tej nastavitvi je mogoče iti skozi ovinke z večjo hitrostjo.
Priporočamo nakup:
Čas montaže kompleta je približno 7 ur.
Za izdelavo potrebujete avto
- 2-kanalni RC komplet
- Standardno servo krmiljenje
- Motor serije 540 z zobnikom 48t
- Primerna baterija
- Primeren regulator
- Orodja
- polnilnik
- Kolesa in pnevmatike
- Lepilo za vijake, lepilo za gume, silikonsko olje za kroglični diferencial, barve karoserije po izbiri.