Traxxas Bigfoot 1:10 BL-2s 4WD Classic
Karakteristika:RC model avtomobila Bigfoot 1:10 BL-2s 4WD Classic je ustvarjen po resničnih Monster Truckih. S daljšim medosjem za stabilnost in srednjo oddaljenost od tal 62 mm premaguje ovire kot noben drug avto. Zadostna moč mu daje izmenični motor z regulatorjem BL-2S. Izmenični pogonski sistem prinaša brutalnejšo pospešitev, dolgo življenjsko dobo in povečanje hitrosti modela do 56 km/h. Poleg tega je model tovarniško opremljen s kompletom Extreme Heavy Duty za visoko odpornost. Vožnjo po zadnjih kolesih omogočajo kolesa Wheelie. Vse to je zapakirano v praktično karoserijo z brezklipnim pritrjevanjem.
Štiri najbolj znana imena v svetu RC monster truckov so združila moči in ustvarila BIGFOOT 4x4, ki temelji na najnovejšem šasiju Stampede. Šasija ohranja najboljše, vključno z modularno konstrukcijo, vrhunsko geometrijo vzmetenja, pogonskim sklopom s trenjem sklopko, diferenciali na osi in poleg tega dodaja tovarniško nameščena kolesa Wheelie. Za večjo stabilnost je bil medosje podaljšano na 295 mm, v predal za baterijo pa je zdaj mogoče vstaviti ploske 7-celice akumulatorje NiMH, kot pri drugih modelih Traxxas. Zaradi pogona 4WD in izmeničnega pogona boste doživeli nešteto ur popolnega nadzora in bliskovite pospešitve.
Regulator s tremi voznimi načini zagotavlja zabavo odraslim in otrokom zahvaljujoč možnosti omejitve moči na 50%. Preko povečane hitrosti in pospešitve, v primerjavi z enosmernimi pogoni, je ohranjen cenovno dostopen obratovalni način za 2S LiPo akumulatorje. Nadzor zagotavlja oddajnik TQ 2.4 GHz s precizno mehaniko krmiljenja. Na voljo je seveda široka paleta tuning delov, vključno s kompletnimi nadomestnimi.
Pregled novosti
Komponente Extreme Heavy Duty
Tovarniško nameščene komponente vzmetenja in pogonskih elementov za visoko odpornost iz kompleta - Extreme Heavy Duty, so izdelane iz najtrših materialov, ki jih uporablja podjetje Traxxas.
Izmenični pogon BL-2S
Izmenični pogon BL-2s z motorjem 3300ot/min/V povečuje hitrost in pospešitev do 60% v primerjavi z drugimi pogoni z enosmernimi motorji. Izboljšana učinkovitost, visoko hitrostna kroglična ležaja in notranji hladilni ventilator zagotavljajo motorju dolgo življenjsko dobo z minimalnim vzdrževanjem.
Bezsponkovna karoserija
Edinstven sistem pritrjevanja karoserije s pomočjo zobnikov v podkolenih koles, omogoča hitro in enostavno zamenjavo baterije in čist videz modela brez motenj klipov.
Konstrukcija modela
Modularna konstrukcija šasije
Modularno šasije Bigfoot 4x4 lahko enostavno razstavite na dele le s pomočjo izvijača. Po minuti imate dostop do vseh pomembnih komponent, nastavitev modela in servisnega vzdrževanja. Trdna sprednja odbijača ščiti model pred udarci, hkrati pa je zasnovana tako, da ohranja visoke kote vstopa.
Šasija
Podvozje je opremljeno z daljšim medosjem dolžine 295 mm za večjo stabilnost. Kratki sprednji in zadnji previsi omogočajo modelu plezanje navzgor preko skoraj navpičnih ovir ali jih uporabiti kot skakalnice.
Predal za akumulator
Akumulator je shranjen globoko v šasiji za nizko težišče in maksimalno zaščito. Zaponkovni sistem zagotavlja enostavno in hitro montažo ter demontažo akumulatorja. Podaljšanje šasije je omogočilo predelavo ležišča baterije, ki zdaj sprejme tudi dolge akumulatorje dolžine 157 mm.
Olja amortizerjev
Olja amortizerjev Ultra Shock z dolgim hodom so zasnovana za absorpcijo vsakega udarca. Dvojni tesnilni X-obroči zagotavljajo gladko delovanje brez uhajanja olja. Lastnosti amortizerjev je mogoče spreminjati s prednapenjanjem vzmeti ali zamenjavo vzmeti z drugimi, prav tako pa je mogoče obnašanje amortizerjev prilagoditi z menjavo viskoznosti uporabljenega olja.
Dolg hod ročic
Dolg hod ročic blaži tudi močne udarce in izboljšuje vodljivost modela. V vsaki situaciji bo imel tako natančen in hiter odziv krmiljenja. Za neprekinjeno zabavo so na podvozju uporabljeni nastavljivi oljni amortizerji.
Odporniji ročaji vzmetenja
Poleg kompleta Extreme Heavy Duty je model dodatno opremljen z močnejšimi ročaji vzmetenja, ki še dodatno prenesejo morebitne udarce.
Vodotesna* konstrukcija
Na modelu je uporabljena vrsta patentiranih rešitev, ki zmanjšujejo tveganje vstopa vode v elektroniko, kot so tesnjenje škatle sprejemnika, serva ali epoksidom zalita elektronika regulatorja. To vam daje svobodo, da se odpravite na vožnjo ne glede na vreme.
Precizno krmiljenje
Mehanika zavijanja sprednjih koles je izvedena preko sistema Dula-Bell-Crank, ki zagotavlja natančno delovanje ročic do koles. V krmiljenju je integriran servo-saver, ki absorbira udarce in ščiti servo pred preobremenitvijo.
Držalo karoserije
Karoserija trdno drži na mestu zahvaljujoč držalu z zobniki. Tudi če se model znajde v prevračanju, se karoserija ne sprosti iz modela.
Kolesa Wheelie
Zadnja letvica s kolesi Wheelie vam omogoča uživanje v vožnji po zadnjih kolesih. Letvica služi tudi kot ročaj za prenašanje modela.
Pogonski sklop 4WD
Trenje sklopka
Trenje sklopka uporablja posebno polkovinsko trenje material in pritiskne plošče iz aluminijastih zlitin za razprševanje toplote in zagotavljanje doslednega nadzora nad oprijemom. Intenzivnost proženja sklopke je mogoče nastaviti brez demontaže modela.
Robustni zobje zobnikov
Modul zobnikov 32DP se običajno uporablja pri večjih modelih. Posamezni zobje so tako dovolj veliki in odporni za moč motorja ter za morebitno nadgradnjo na še močnejši pogon VLX-3S.
Metalni diferenciali
Model je opremljen s kakovostnimi diferenciali z metalnimi zobniki, ki so popolnoma pripravljeni za moč izmeničnega pogona in celo za nadgradnjo na VLX-3S. Natančno tesnjenje z X-obroči omogoča fino nastavitev diferencialov za specifične obratovalne pogoje z menjavo viskoznosti olja.
Gonilne gredi
Gonilne gredi Maxx Duty imajo ojačane kardanske zglobove in velike osi, ki se vstavijo v nosilce. Gredi so zasnovane tako, da brez težav prenesejo moč izmeničnega pogona.
Kroglična ležaja
Velike kroglične ležaje so uporabljene v celotni pogonski enoti za gladko delovanje. Ležaji so opremljeni s plastičnim pokrovom, da se v njih dostane minimalno umazanije. Ta rešitev podaljšuje življenjsko dobo in poenostavi vzdrževanje modela.
Pnevmatike Terra Groove
Pnevmatike Terra Groove posnemajo videz tekalnih ploskev v polni velikosti. Edinstvena gumijasta zmes ima visoko oprijemljivost na širokem spektru površin, vključno z zemljo, travo, betonom in kamni.
Servo krmiljenja
Digitalno Traxxas servo 2075 high-torque vodotesno z enosmernimi motorji in najlonskimi zobniki ima moment 9.0 kg.cm in hitrost 0.17 s/60°@ 6.0 V. Za odpornost proti vodi* je škatla serva in izhodni kvadrat opremljen s tesnjenjem. Dva kroglična ležaja zagotavljata zelo gladko delovanje.
Izmenični motor 3300kv
Izmenični motor Traxxas 3300kv zagotavlja idealen cenovno dostopen pogon predvsem za modele 1:10 z vsemi prednostmi, med katerimi so visoka moč, dolga življenjska doba in minimalno vzdrževanje. Motor je opremljen z konektorjem Quick Connect za enostavno povezovanje. Med druge lastnosti spadajo:
Integriran hladilni ventilator
Visoko hitrostna kroglična ležaja
Visoka pospešitev
Učinkovit obratovalni način za daljši čas vožnje
Elektronski regulator BL-2S
Vodotesni* elektronski izmenični regulator BL-2S s tremi voznimi načini, podporo za 2S LiPo akumulatorje in enostavnim upravljanjem s tipko EZ-Set™. Regulator je opremljen s trening načinom, ki omejuje polni plin na raven 50%. Tako se lahko začetni vozniki ali otroci postopoma seznanijo z lastnostmi modela in pripravijo na polno moč avtomobila. Termična zaščita, zaščita pred podvajanjem LiPo akumulatorjev, pozlačeni konektorji, enostavno upravljanje, intuitivna signalizacija z dvobarvno LED diodo in zmogljiv hladilnik, ki ga je mogoče dopolniti z opcijskim ventilatorjem (ni priložen).
Načini regulatorja BL-2S
Šport: Privzeti način, omogoča vožnjo naprej, zaviranje in vožnjo nazaj.
Dirka: Način primeren za dirkanje. Omogoča vožnjo naprej in zaviranje; vožnja nazaj ni na voljo.
Trening: Način primeren za otroke ali začetnike. Omogoča vožnjo naprej z omejitvijo moči na 50%, zaviranje in vožnjo nazaj ponovno z omejitvijo moči na 50%.
RC komplet Traxxas TQ
Model je krmiljen z dvokanalskim proporcionalnim volanskim RC oddajnikom Traxxas TQ, ki deluje v pasu 2.4 GHz - delovanje brez motenj. Oddajnik napaja le 4 AA baterije.
Na oddajniku je vrtljiv gumb, s katerim se trimira krmiljenje (da model gre naravnost, če je volan v sredinski poziciji). Stanje baterij v oddajniku je označeno z LED diodo. Na oddajniku je mogoče nastaviti reverz na kanalu plina in krmiljenja.
Sprejemnik TQ
Tri-kanalni sprejemnik Traxxas TQ 2.4 GHz zagotavlja varno krmiljenje brez izpadov. Enostavno parjenje z enim gumbom. Indikacija stanja s pomočjo LED diode.
Lastnosti
Izmenični motor 3300Kv z integriranim hlajenjem in konektorjem Quick Connect
Izmenični regulator BL-2S s tremi voznimi načini
2-kanalni RC komplet TQ™ 2.4GHz
Digitalno servo krmiljenja 2075 s servo-saverjem
Bezsponkovna karoserija
Stalni pogon 4x4
Podaljšano šasije
Tovarniško nameščen komplet Extreme Heavy Duty za visoko odpornost
Odporniji ročaji vzmetenja
Metalni zobniki diferencialov
Nastavljiva trenje sklopka
Modularna konstrukcija šasije, za enostavno vzdrževanje in nastavitev
Zadnja kolesa Wheelie
Nastavljivi oljni amortizerji z X-obroči
Enostavna zamenjava akumulatorjev
Pnevmatike Terra Groove
* Informacije o specifikaciji vodotesnosti najdete v navodilih za uporabo. Nasveti in triki za delovanje v mokrem okolju so na voljo v blogu.Vsebina pakiranja:Pakiranje vsebuje popolnoma sestavljen model RC avtomobila Traxxas Bigfoot 1:10 BL-2s 4WD Classic z nameščenimi komponentami: izmenični motor 3300ot/V, izmenični regulator BL-2S, servo krmiljenja 2075, 3-kanalni sprejemnik Traxxas TQ. 2-kanalni oddajnik Traxxas TQ 2.4 GHz. Pribor: imbus ključi (1.5, 2, 2.5 mm), križni ključ, podložke pod vzmeti, batnice. Navodila CZ, priročnik EN, DE, FR, SP.Priporočamo dokupiti:Za delovanje modela so potrebne 4x AA baterije za oddajnik, pogonski akumulator in polnilec za pogonski akumulator.
Priporočeni LiPo akumulatorji:
S sodobnimi LiPo akumulatorji bo model imel maksimalno pospešitev. Model je mogoče obratovati na 2-celici (7,4 V) LiPo akumulatorju.
Za višjo moč LiPo akumulator Traxxas 7.4 V 5000 mAh
Za višjo moč in mehansko odpornost LiPo akumulator Traxxas 7.4 V 5200 mAh Hardcase
Za višjo moč in dolg čas vožnje LiPo akumulator Traxxas 7.4 V 7600 mAh
Priporočeni NiMH akumulatorji:
NiMH akumulatorji niso zahtevni za natančno ravnanje in so torej primerni, če RC model avtomobila obratovajo otroci (NiMH akumulator se ne uniči s popolnim praznjenjem). NiMH akumulatorji pa ne zagotavljajo tako visoke moči.
NiMH akumulator Traxxas 8.4 V 3000 mAh (ploski)
Za daljši čas vožnje NiMH akumulator Traxxas 8.4 V 5000 mAh (ploski)
Priporočeni polnilci Traxxas
Univerzalni polnilci Traxxas omogočajo polnjenje akumulatorjev Traxxas tipa LiPo in NiMH. Polnilci Traxxas predstavljajo enostaven in varen način polnjenja akumulatorjev. Podjetje Traxxas uporablja edinstven sistem iD, kar pomeni, da imate vedno zagotovilo, da vse enostavno in varno povežete. V konektorju akumulatorja je integriran čip, ki ga polnilnik Traxxas samodejno prepozna in nastavi vse parametre polnjenja akumulatorja. Več informacij tukaj.
Omrežni polnilnik Traxxas EZ-Peak 50W z enim izhodom
Omrežni polnilnik Traxxas EZ-Peak 2x50W z 2 izhodi
Dodatna oprema
Prevozna torba in nahrbtnik
Nosite RC model udobno in varno v športni torbi ali nahrbtniku Traxxas. Poleg glavne velike žepe za model so na voljo posebej zasnovani stranski žepi za baterije, polnilec, orodje itd.
Stojalo
Aluminijasto vrtljivo stojalo bo popoln dodatek vašemu servisnemu mizi ali razstavni polici. Stojalo olajša vzdrževanje modela in hkrati preprečuje deformacijo (preležanje) pnevmatik pri dolgotrajnem stanju.
Delovna podloga
Delovna podloga 91x51cm, za servis RC modelov in drugo modelarsko delo. Ščiti delovno mizo pred poškodbami, odporna na kemikalije. Praktične pregrade za organizacijo delov in orodja.
Oprema za običajno delovanje
Za običajno delovanje RC avtomobila Traxxas potrebujete lepilo za vijake, kakovostno lepilo za pnevmatike, silikonsko olje za amortizerje in komplet izvijačev. Iz našega asortimana priporočamo cenovno dostopen komplet orodja za avtomobile.
Lepilo za vijake se zakapne na navoju ali glavi vijaka, s čimer pride do njegove fiksacije in vibracije, ki jih povzroča vožnja, ne dovolijo popuščanja vijaka. Lepilo za vijake ima posebno sestavo, ki omogoča enostavno popuščanje vijaka z ustreznim momentom, ne da bi pri tem poškodovali glavo vijaka. Nikoli ne uporabljajte običajnega trenutnega lepila, saj bi lahko tako zlepljen vijak bilo nemogoče sploh popustiti!
Lepilo za pnevmatike se lepi pnevmatike na platišče diska. Vedno je potrebno, da je pnevmatika po celotnem obodu trdno prilepljena na platišče kolesa! Če pnevmatika ne bo prilepljena po celotnem obodu, lahko pride do njenega raztrganja. Lepilo za pnevmatike ima posebno sestavo, ki je sposobna lepljenja materialov, kot so guma ali najlon, in hkrati po strjevanju je lepilo prožno. Nikoli ne uporabljajte običajnega trenutnega lepila - to po strjevanju ni prožno in okoli platišč bi se postopoma oblikovale razpoke v pnevmatiki!
Občasno je potrebno dopolniti silikonsko olje v amortizerjih modela. Pri običajnem delovanju pride le do majhnih uhajanj silikonskega olja po batnicah amortizerja. V primeru, da je površina batnic amortizerjev ali stanje tesnila v slabem stanju, lahko uhajanje olja postane veliko. Za te primere so na voljo t.i. popravne komplete. V ponudbi tuning delov so na voljo za vse amortizerje batnice z izjemno trdim premazom TiN (nitrid titana). Batnice s premazom TiN lahko enostavno prepoznate po zlato-zeleni barvi.