Dirkaške posebne ponudbe6 izdelkov

Najbolj prodajani izdelki
Filtrirano 6 izdelkov

Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller

Značilnosti: Edinstven Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller je optimiziran za zmogljivost 8S LiPol. Zdaj si lahko lastnik RC super avtomobila, ki četrt milje F1 premaga v 8,6 sekunde! Izberite svojo pogonsko enoto z elektroniko in baterijo ter premagajte omejitev hitrosti. Novi King of Speed Bashers! Ta nova evolucija avtomobila LIMITLESS Speed Machine Roller RC, ki izhaja iz prvotnega LIMITLESS™ 1:7 All-Road Speed Bash Rollerja, je bila "zasnovana tako, da je še HITREJŠA ", tako da lahko dosežete višje hitrosti kot kdaj koli prej! Inženirji ARRMA® so izboljšali že preizkušeno platformo LIMITLESS, da sprejme večji motor in večji krmilnik - nato lahko namestite elektroniko po svoji izbiri in ustvarite svoj RC super avto. LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller je na samem vrhu linije razvoja avtomobilov ARRMA Speed Bash RC. On je novi King of Speed Bashers! V pravem dvoboju na četrt milje dolgi stezi je z resničnim zmagovalcem prvenstva Red Bull Racing RB7 zmagal model avtomobila LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller RC, ki je dosegel hitrosti do 240 km/h. in premagal 400 m v samo 6 sekundah. ! Nove značilnosti platforme LIMITLESS vključujejo 3-milimetrsko ploščo ohišja iz anodiziranega aluminija, ki omogoča namestitev nosilca motorja za namestitev daljših motorjev. Enostavno dostopen drsni nosilec motorja se lahko uporablja za motorje večjega premera z opcijsko montažno ploščo motorja, medtem ko elektronski modul sprejme večji regulator in vključuje vodotesno sprejemno omarico. Izvedena je bila pomembna izboljšava za povečanje stabilnosti in natančnega upravljanja pri visokih hitrostih. Namenjen tudi zmanjšanju tresljajev pogonskega sklopa, krajše zadnje sredinske pogonske gredi in enako dolge sredinske pogonske gredi. Zobniki GP5 z nižjim razmerjem zmanjšajo tresljaje na sredini pogonskega vira. Trdnejše sprednje vzmeti in nihajni drog izboljšajo vodljivost pri visokih hitrostih, širši zadnji kolotek pa poveča stabilnost. Črno eloksirani blažilniki velikega premera, napolnjeni z oljem, so preneseni iz originalne pnevmatike LIMITLESS, zaradi česar so pnevmatike dBoots® Hoons™ allroad trdno nameščene za največji oprijem na cesti in ovalu. Karoserija z nizkim zračnim uporom je nepobarvana in pripravljena, da jo prilagodite svojim lastnim edinstvenim barvam. Vključuje masko za okna in nalepke. Okrasne linije na sprednjih in zadnjih blatnikih olajšajo nastavitev tlačne sile in upora. Tudi vi lahko uživate v maksimalni izkušnji vožnje hitrega modela avtomobila RC. Namestite elektroniko po vaši izbiri, pobarvajte karoserijo v svoje značilne barve in ustvarite svoj lasten ARRMA LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller superhitrostni RC avto! Lastnosti Sestavljeno podvozje s kolesi in prozorno karoserijo Namestite napajalnik za hitrost, za katero zadostujejo vaše izkušnje S pogonom 4X4 vozite po običajnih cestnih površinah, parkiriščih ali po posebnih stezah Nastavljiva zadnja in sprednja krila vam omogočajo natančno nastavitev aerodinamičnega pritiska Sprednji odbijač in oblika karoserije pomagata ustvariti tlačno silo Enostavno dostopna postelja za hitro odstranitev motorja Povsem kovinski diferenciali in menjalniki Vsebuje pnevmatike dBoots® Hoons™ All-Road na platiščih Speed dish Pnevmatike proizvajalca dBoots® Hoons so zasnovane do 240 km/h! Dva velika predala za baterije z dvema navpičnima trakovoma za baterije Velcro Ojačitev šasije poveča vzdolžno togost šasije Visoko zmogljiv servo ohranjevalnik Vzdržljive jeklene pogonske gredi Aluminijasti amortizerji velikega premera Črno eloksiran sprednji in zadnji amortizerji Neodvisno dvojno trapezno vzmetenje sprednje in zadnje osi Nove izboljšave Enostavno dostopen drsni nosilec motorja sprejme motorje večjega premera 3 mm aluminijasta plošča šasije z ležiščem za daljše motorje Modifikacija pogonskih gredi za zmanjšanje tresljajev pogonskega sklopa Enostavno dostopen elektronski modul za večji krmilnik, vodotesna sprejemna škatla Sesalne posode Safe-D so del sprednjega in zadnjega menjalnika Zobniki GP5 imajo nižje prestavno razmerje za zmanjšanje tresljajev Širši zadnji kolotek poveča stabilnost pri vožnji Toge sprednje vzmeti in nihajni drog izboljšajo vodljivost pri visokih hitrostih Prvo ARRMA "Rattle Can Roller" prozorno telo, maska za okna in nalepke so vključeni Telo ARRMA® "Rattle Can Roller". Telo z nizkim uporom je dobavljeno prozorno, tako da ga lahko pobarvate po svojih željah. Vključuje masko za okna in nalepke. Nosilci na sprednjem in zadnjem spojlerju olajšajo prilagajanje tlačne sile in upora. Ohišje za večje motorje in krmilnike Variabilnost razporeditve na aluminijastem podvozju omogoča uporabo daljšega motorja in večjega regulatorja. Deli menjalnika so optimizirani za visoke hitrosti, ko jih napajajo baterije 8S LiPol. Stabilnost pri visokih hitrostih Za povečanje stabilnosti in natančnega nadzora pri visokih hitrostih so bile izvedene spremembe za zmanjšanje tresljajev pogonskega sklopa, izbrane so bile krajše zadnje sredinske pogonske gredi in enako dolge sredinske pogonske gredi. Menjalniki GP5 z nižjim prestavnim razmerjem zmanjšujejo tudi tresljaje osrednjega pogonskega sklopa. dBoots® Hoons™ Speed diski in pnevmatike Pnevmatike dBoots Hoons so trdno pritrjene na diske Speed z izjemno vzdržljivimi pesti za največjo zmogljivost, stabilnost in oprijem. Amortizerji velikega premera, napolnjeni z oljem, na črno anodiziranih sprednjih in zadnjih blažilnikih zagotavljajo, da so dBoots® Hoons™ pnevmatike za vse ceste trdno pritrjene na stezo za največji oprijem. Enostavna montaža motorja Za vožnjo avtomobila morate namestiti motor. Postelja motorja je lahko dostopna in tako lahko hitro dokončate montažo, za nastavitev razmaka med zobmi pa le popustite vijake in premaknite motor v aluminijasti tirnici. Kaj pa diferencial? Diferencialov vam ni treba mukotrpno in dolgo razstavljati, le odvijte nekaj vijakov in diferencial vam je na razpolago. Enostaven dostop, enostavno vzdrževanje Odviješ samo 5 vijakov in imaš diferencial na mizi pripravljen za servis. Zadnji spojler Nastavljivo zadnje krilo aerodinamičnega pritiska in izjemno velik spojler poleg difuzorja zagotavljajo maksimalno stabilnost pri vseh hitrostih. Vsebina paketa: Paket vključuje sestavljen model avtomobila Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller brez elektronike in pogona, s prozorno karoserijo in pnevmatikami dBoots® Hoons™ All-Road na kolesih Speed dish, 2x križni kolesni ključ, komplet imbus ključev, distančnike diferenciala, komplet delov podvozja in vgradnjo karoserije, priročnik SK in večjezični priročnik EN, DE, FR. Priporočamo nakup: Za delovanje modela je potrebno kompletirati motor, krmilnik, servo krmiljenje, RC set, pogonsko baterijo, ustrezen polnilec in 4x AA baterije za oddajnik. Priporočena elektronika, pogon in akumulator 4S pogon Spektrum AC motor Firma 4074 2050rpm + Spektrum AC regulator Smart Firma 150A 3-6S 2x Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum sprejemnik SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetrijo Spektrum servo S652 18kg MG 6S pogon Spektrum AC motor Firma 4985 1250 rpm + Spektrum AC regulator Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum sprejemnik SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetrijo Spektrum servo S652 18kg MG 8S pogon Spektrum AC motor Firma 4985 1250 rpm + Spektrum AC regulator Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 14.8V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum sprejemnik SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetrijo Spektrum servo S6290 Car Low Profile HV Race Priporočeni polnilci: Pametni mrežni polnilec Spektrum S1100 G2 z enim izhodom 1x 100W Pametni mrežni polnilec Spektrum S1200 G2 z enim izhodom 1x 200W Pametni omrežni polnilec Spektrum S2100 G2 z dvema izhodoma 2x 100W Pametni mrežni polnilec Spektrum S2200 G2 z dvema izhodoma 2x 200W RC oddajniki: Spektrum DX3 DSMR RC komplet, SR315 Komplet Spektrum Smart RC s podporo za telemetrijo - oddajnik Spektrum DX5C DSMR + sprejemnik SR6110AT Tehnologija Spektrum Smart Tehnologija Spektrum Smart trenutno predstavlja najnaprednejši in najpreprostejši sistem za upravljanje modelov in polnjenje/nego baterij. Za uporabo vseh prednosti in funkcij so potrebne vse komponente (regulator, baterija, RC komplet) Smart . Več informacij o tehnologiji Spektrum Smart najdete tukaj. Dodatki za normalno delovanje Za normalno delovanje RC modelov potrebujete lepilo za pnevmatike, lepilo za vijake, komplet orodij in silikonsko olje za amortizerje. Iz našega asortimana priporočamo ugoden set orodja za RC avtomobile. Lepilo za pnevmatike se uporablja za lepljenje pnevmatik na platišče. Vedno je potrebno, da je pnevmatika do konca trdno pritrjena na platišče! Če pnevmatika ni prilepljena do konca, se lahko strga. Lepilo za pnevmatike ima posebno sestavo, ki je sposobna lepiti materiale, kot sta guma ali najlon, hkrati pa je po strditvi lepilo fleksibilno. Priporočamo Robitronic Tire Glue iz naše ponudbe - glejte priporočeni pribor. Včasih je treba dodati silikonsko olje v amortizerje modela in zamenjati olje v diferencialih. Med normalnim delovanjem prihaja le do manjših puščanj silikonskega olja na batnicah amortizerja. Če je površina batov blažilnikov ali stanje tesnila v slabem stanju, je lahko puščanje olja veliko. Za te primere so priloženi kompleti za popravilo ali posamezni deli. Iz našega izbora silikonskih olj priporočamo silikonska olja TLR (Team Losi Racing), glejte priporočene dodatke. Za redno vzdrževanje je potrebno lepilo za vijake. Vijake, ki so priviti v kovinski material (npr. vijake v motorju, nastavitveni vijak v zobniku), morate s tem lepilom zavarovati pred popuščanjem. Zaščitna embalaža za akumulatorje Zaščitna embalaža je zasnovana tako, da omeji tveganje, povezano s transportom in polnjenjem akumulatorjev. LiPo akumulatorji lahko ob majhnih dimenzijah in nizki teži zagotavljajo visoke praznilne tokove in imajo veliko kapaciteto za dolg čas vožnje. Nasprotno, LiPo baterija je še posebej dovzetna za mehanske poškodbe.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modra

Charakteristika: Rýchle, veľké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pre Off Road závody 1:5 alebo pre rekreačné jazdenie na vonkajších tratiach. Užívajte si vysoký výkon benzínového motora Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC. Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil sa svet terénnych pretekov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a zahŕňa technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), ktorá vám umožní vybrať si vlastný univerzálny vysielač Spektrum, podľa vašich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm bol vyrobený špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku zmenšuje uhol predného hnacieho hriadeľa, čo zvyšuje odolnosť a vyváženie pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a celkovo vylepšuje geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí vylepšená predná kapota, silné brzdy a odvzdušňovacie čiapočky hliníkových tlmičov pre bezkonkurenčnú absorpciu nárazov. Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2 Verzia BND s prijímačom 4WD náhon na všetky kolesá Benzínový motor 32 ccm s ťahovým štartérom Extra veľká nádrž 800cc na dlhú jazdu Integrovaný nastaviteľný servo saver Hliníkový 5 mm podvozok CNC pre maximálnu tuhosť a menšiu hmotnosť Silné kotúčové brzdy Tri nastaviteľné uzavreté viskózne diferenciály CVD hriadele pre náhon Veľké hliníkové tlmiče s piestnicou o7 mm Inovatívna uzavretá spojka s chladiacimi otvormi Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Centrálne hriadele náhonu s menším uhlom natočenia Benzínový motor Zenoah G320 32cc Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32cc bol skonštruovaný špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Vďaka špičkovému návrhu má vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom, nevyhnutným pre auto v mierke 1:5, ako je 5IVE-T 2.0. Má ľahký štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduché nastavenie. Vďaka tomu zažijete jazdu, plnú adrenalínu a zážitkov pri jazde. Verzia Bind-N-Drive Prevedenie modelu vo verzii Bind-N-Drive (BND) je dobrá voľba pre všetkých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu je možné mať auto za výhodnejších podmienok, pretože svoj vysielač iba spárujete s prijímačom. Nová konštrukcia riadenia Rack a Bell Cranks Vďaka novému typu riadenia Rack a Bell Cranks budete mať ten najlepší pocit z jazdy. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynule prechádzať zákrutami a užívať si precíznu jazdu. Nový servosaver bol navrhnutý tak, aby bol menej zaťažený a oveľa plynulejšie reagoval, čím bolo zaistené konzistentnejšie riadenie. Nový centrálny diferenciál Inžinieri Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalej rovnováhy prenosu sily na prednú a zadnú nápravu 5IVE-T 2.0 aby zaistili najlepší pocit z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti vďaka presunutiu stredového diferenciálu. Tým sa tiež zmenšil uhol hnací hriadeľ, čím je oveľa menej namáhaná. Nové disky a pneumatiky Kolesá boli v aute 5IVE-T 2.0 vylepšené tak, aby sa zvýšila pevnosť a tuhosť. Disky majú väčšiu pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pri jazde v teréne, pneumatiky majú nové zloženie a vzorku pre vyššiu trakciu a lepší výkon auta. Predná klzná doska, nárazník Nemusíte sa starať o to, či v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná klzná doska má optimálny sklon aby pri kontakte prednej časti s terénom došlo k skĺznutiu po teréne a auto mohlo bez zdržania pokračovať v jazde. Rovnako blatníky predných kolies majú upravený tvar tak, aby nedochádzalo k poškodeniu. Účinnejšie brzdy Auto 5IVE-T 2.0 má nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Team Losi Racing 5IVE-B. Vystužené oceľové disky bŕzd v kombinácii s obložením pre vysoké zaťaženie, poskytujú pocit dôvery, vďaka čomu môžu pretekári v zákrutách rýchlejšie brzdiť a skôr akcelerovať. Účinnosť prednej a zadnej brzdy môže byť naladená pre podmienky na trati. Tiahla servá plynu a bŕzd Na páke serva plynu ich tiahlo ku karburátoru motora ak tiahlam bŕzd. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky ktoré vedú k pákam vačiek brzdy predného a zadného náhonu. Účinnosť prednej a zadnej brzdy sa dá upraviť a nastaviť zodpovedajúce jazdné vlastnosti vozidla. Hliníkové nastaviteľné tlmiče Obrie hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestnice, ktoré sú plne dimenzované na zaťaženie áut 1:5. Veľké množstvo náplne a možnosti nastavenia, zaistí autu bezpečnú jazdu aj v tých najdrsnejších podmienkach. 5IVE-T 2.0 je štandardne dodávaný s hliníkovými uzávermi so závitom. Skrutky na odvzdušnenie umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu montáž a plnenie. Nové telo trecej spojky Motor má novú konštrukciu odliatku krytu spojky a výstupného pastorka. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý pružnejšie reaguje pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie znáša ťažké podmienky prevádzky. * Informácie o špecifikácii vodeodolnosti nájdete v návode na použitie. Tipy a triky na prevádzku v mokrom prostredí nájdete v blogu. Obsah balenia: Hotový zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi: prijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s ťahovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na bicykel, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmiče, kľúč na sviečku, párovací konektor, tesnenie výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod SK a manuál EN, DE, FR, IT. Odporúčame dokúpiť: Pre uvedenie do prevádzky je potrebné doplniť: 2S Lipol akumulátor prijímača Smart akumulátor Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Nabíjač Nabíjač Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart nabíjač Spektrum nabíjač Smart S1100 G2 1x100W AC DSMR vysielač Spektrum Cenovo výhodný vysielač Spektrum DX5C DSMR Mechanicky odolný vysielač Spektrum DX5 Rugged DSMR Špičkový vysielač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR kvalitný olej pre 2-takty Power Model 2T-S olej do benzínových motorov 500ml 95 oktánový benzín Príslušenstvo pre bežnú prevádzku Na bežnú prevádzku RC modelov potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z nášho sortimentu odporúčame cenovo dostupnú sadu náradia pre RC autá. Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Pokiaľ pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma alebo nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z našej ponuky odporúčame lepidlo Robitronic Tire Glue - viď odporúčané príslušenstvo. Občas treba dopĺňať silikónový olej do tlmičov modelu a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmiča. V prípade, že povrch piestníc tlmičov alebo stav tesnenia je v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo. Na bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly sú určené na obmedzenie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. LiPo akumulátory dokážu, pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti, poskytnú vysoké vybíjacie prúdy a disponujú veľkou kapacitou pre dlhý jazdný čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný predovšetkým na mechanické poškodenie.

TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy komplet

Značilnosti: Model avtomobila Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit RC temelji na prejšnji različici, ki je zmagala na državnem prvenstvu ROAR . Kljub odlični kakovosti prejšnje različice je ta novi model Elite še boljši in veliko bolj vzdržljiv. Zahvaljujoč na tisoče ur dirkanja in treningov bi lahko oblikovalci skupaj z dirkači TLR zasnovali še boljši model, ki prinaša veliko novih in preverjenih tuning delov, ki so že vključeni v komplet. Komplet 22X-4 Elite vključuje vrhunske dele, kot so: nastavitev sredinskega diferenciala, montažna plošča za elektroniko iz ogljikovih vlaken, karbonska krilna blazinica, aluminijaste protimatice in napenjalci iz titana za olajšanje in splošno optimizacijo 22X-4 za največjo zmogljivost. 22X-4 ELITE Race Kit je zasnovan tako, da lahko model zmaguje na dirkah, brez potrebe po namestitvi dodatnih delov za nastavitev! Aluminijasto CNC 2,5 mm ohišje 7075-T6 Togo aluminijasto anodizirano 2,5 mm 7075-T6 ohišje je namenoma olajšano in pripravljeno za montažo vseh avtomobilskih delov. Centralni diferencial Ena najbolj priljubljenih nadgradenj modela 22X-4 je bil sredinski diferencial, ki je še posebej primeren za makadamske steze. Zato ima različica Elite ta del že nameščen v sebi. Profesionalni model Vsi pomembni deli za nastavitev, ki so jih vozniki tovarniškega TLR uporabljali pri dirkanju, so že vključeni v ta model. Gre za dele iz prvovrstnih materialov, kot so aluminij, ogljikova vlakna in titan. Aluminijasti deli Model vključuje ohišje motorja, osne sklopke, glave amortizerjev in matice, izdelane iz aluminija, zaradi česar je model vzdržljiv in zelo lahek za popolne vozne lastnosti. Izboljšana geometrija Po temeljitem testiranju je bila modelu dodana dodatna možnost shranjevanja amortizerjev, izboljšana postavitev notranjega odklona, krmilni sistem ackerman je bolj gladek in vzdržljiv. Nov nosilec baterije Ob straneh ležišča sta nameščena dva karbonska držala za trdno pritrditev in hkrati enostavno menjavo baterije. Držalo je mogoče prilagoditi za standardne ali tanke baterije. Nosilec ventilatorja motorja Nadaljnja prevlada dirk z večjimi zahtevami po motorju je privedla do vgradnje nosilca ventilatorja, ki je na novo pritrjen iz sredinskega diferenciala. Pritrdilni elementi iz titana Spojke iz titana so bile vedno vrhunska nadgradnja za dirkalne avtomobile in 22X-4 ELITE ne bi mogel brez njih. Dostava vključuje priključke iz titana za prihranek teže in večjo zmogljivost. Aluminijasti dušilci G3 V2 Amortizerji G3 so bili popolnoma spremenjeni in izboljšani za dosledno delovanje in bolj spremenljivo uporabo. Bati so na novo pritrjeni z vijaki, novo telo in glava amortizerja povečata dolžino za 3 mm. Preoblikovani čaši amortizerjev varno držijo vzmeti in zagotavljajo zamik -3, 0 in +4 mm. Diferencialov Tradicionalni zobati diferencial je vzdržljivejši in lažji z oblikovanimi kompozitnimi zobniki in prečnimi zatiči, kar je idealno za dirkanje. Zadrži tudi več maziva, ima večjo kontaktno površino zob, tako da boste razliko opazili že po nekaj vožnjah. Aluminijasti nosilci zatičev za pol osi Osi lahko preneseta tudi največje udarce, zahvaljujoč aluminijastim CNC-strojno obdelanim nosilcem tečaja pol-osi z gumijastimi vložki za blaženje udarcev. Toga, močna in hkrati lahka razporeditev zagotavlja varno shranjevanje osi tudi v zahtevnih dirkalnih pogojih. Plavajoči servo nosilec V2 Da ne bi vplival na prožnost šasije, je servo nameščen na nosilcu nad šasijo. 2,5-milimetrski nosilec za karbonsko ploščo se pritrdi na ploščo ohišja blizu središča ohišja. To odpravlja napake pri upogibanju šasije. Različica dve omogoča različne odmike servo. Optimizirane kompozitne komponente Konstrukcija otroškega vozička 22X-4 je natančno naravnana zahvaljujoč kompozitnim materialom ključnih delov avtomobila. Komplet vključuje dele, ki jih ima TLR najraje, to so standardne sprednje in zadnje roke ter stranski pokrovi šasije. Nastavljiv motor in baterija Pri montaži motorja lahko izberete položaj motorja na aluminijastem ohišju znotraj 7 mm, baterijo lahko namestite znotraj 9 mm za boljši uvoz. Svetlobno telo 22X-4 Elegantna in elegantna zasnova karoserije 22X-4 se popolnoma ujema s šasijo. Deluje elegantno, obenem pa zagotavlja odlično ravnotežje in stabilnost med vožnjo. Ojačan s karbonskimi vlakni Ogljikova vlakna so izredno lahka in zelo toga, kar jim daje odlično razmerje med trdnostjo in težo. Optimalen je za številne dele modela, zato so deli iz tega materiala na ključnih mestih: sprednji/zadnji amortizer, sredinski nosilec diferenciala, sprednji/zadnji nosilec vzmetenja, krmilna podloga in elektronska podlaga. TLR 6,5" tlačno krilo Zadnje tlačno krilo TLR 6,5" je narejeno iz izjemno vzdržljivega 1,2 mm polikarbonata. To krilo ni novost za vozičke 22X-4, je preizkušen del, ki so ga dokazale dolgoletne izkušnje. Hitro dostopni diferenciali Pri servisiranju tekmovalnih specialk je poudarek na hitrem servisu rezervnih delov med dirkami. Samo 4 vijaki držijo zgornji pokrov diferenciala, tako da boste hitro končali in imeli boste dovolj časa za pripravo. Lastnosti Anodizirano CNC strojno obdelano 2,5 mm aluminijasto ohišje 7075-T6 Pripravljen za profesionalno uporabo Lahki aluminijasti deli Premium deli vključeni Izboljšana geometrija Novo akumulatorsko ležišče s karbonskimi držali Nosilec ventilatorja Veliki aluminijasti blažilniki G3 V2 Pritrdilni elementi iz titana V2 plavajoči nosilec za različne servomotorje Nastavljivi notranji tečaji Vse komponente v metričnem sistemu Kompaktno, enodelno dodatno tlačno krilo iz leksana 6,5" Enostaven dostop do diferencialov Pritrdilni elementi v metričnem sistemu Nova oblika karoserije 22X-4 Vsebina paketa: Paket vsebuje komplet dirkalnih avtomobilov Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Paket vključuje vse dele podvozja, nelakirano karoserijo. Elektronika, motor in kolesa z gumami niso vključeni v paket. Slikovna navodila za konstrukcijo EN, DE, FR, IT. Priporočamo nakup: Za sestavljanje in delovanje modela je potrebno kupiti: Oddajnik in sprejemnik Servo krmiljenje 2S LiPo Kratka baterija Kompatibilen polnilec za LiPo baterijo Zobnik 48P Motor Regulator Lepilo za pnevmatike Pnevmatike Kolesa Telesna poslikava Orodja Priporočene komponente iz naše ponudbe: DSMR oddajnik Spektrum DX5 Pro 2021, sprejemnik SR2100 Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, z držalom servo 6245 Baterija Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Kratka HC Spektrum Smart G2 polnilec S1200 1x200W AC Zobnik TLR 19T 48DP 3,17 mm aluminij Pro-Line kolo 2.2", sprednja pnevmatika Electron MC 4WD Buggy, Velocity H12 rumeni disk (2) Pro-Line kolo 2.2", zadnja pnevmatika Positron MC Buggy, Velocity H12 rumeni disk (2) Barve karoserije Dodatki za normalno delovanje Za normalno delovanje RC modelov potrebujete lepilo za pnevmatike, lepilo za vijake, komplet orodij in silikonsko olje za amortizerje. Iz našega asortimana priporočamo ugoden set orodja za RC avtomobile. Lepilo za pnevmatike se uporablja za lepljenje pnevmatik na platišče. Vedno je potrebno, da je pnevmatika do konca trdno pritrjena na platišče! Če pnevmatika ni prilepljena do konca, se lahko strga. Lepilo za pnevmatike ima posebno sestavo, ki je sposobna lepiti materiale, kot sta guma ali najlon, hkrati pa je po strditvi lepilo fleksibilno. Priporočamo Robitronic Tire Glue iz naše ponudbe - glejte priporočeni pribor. Včasih je treba dodati silikonsko olje v amortizerje modela in zamenjati olje v diferencialih. Med normalnim delovanjem prihaja le do manjših puščanj silikonskega olja na batnicah amortizerja. Če je površina batov blažilnikov ali stanje tesnila v slabem stanju, je lahko puščanje olja veliko. Za te primere so priloženi kompleti za popravilo ali posamezni deli. Iz našega izbora silikonskih olj priporočamo silikonska olja TLR (Team Losi Racing), glejte priporočene dodatke. Za redno vzdrževanje je potrebno lepilo za vijake. Vijake, ki so priviti v kovinski material (npr. vijake v motorju, nastavitveni vijak v zobniku), morate s tem lepilom zavarovati pred popuščanjem. Zaščitna embalaža za akumulatorje Zaščitna embalaža je zasnovana tako, da omeji tveganje, povezano s transportom in polnjenjem akumulatorjev. LiPo akumulatorji lahko ob majhnih dimenzijah in nizki teži zagotavljajo visoke praznilne tokove in imajo veliko kapaciteto za dolg čas vožnje. Nasprotno, LiPo baterija je še posebej dovzetna za mehanske poškodbe.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Značilnosti: Komplet dirkalnih modelov RC avtomobilov na daljinsko upravljanje Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, izboljšana različica 2.0 z možnostjo vgradnje motorja z notranjim zgorevanjem ali elektromotorja. Vrhunska obdelava z aluminijastim podvozjem, kakovostni materiali, široke možnosti prilagajanja. Originalni voziček 8IGHT-X je lansiral novo linijo dirkalnih RC avtomobilov TLR ® v merilu 1:8. Zdaj prihaja izboljšani model v različici 2.0, ki vzame najboljše iz te platforme in dodaja veliko izboljšav v vseh smereh. Pogon, geometrija vzmetenja in postavitev šasije so bili izboljšani. Z dirkalniki 8IGHT-X/E 2.0 dosežete boljšo vodljivost, model je mogoče voziti bolj agresivno, kar ima za posledico krajše čase kolesarjenja. Zaradi lažje montaže in servisa so vsi pritrdilni elementi v metričnem sistemu. Deli kompleta so natančno oblikovani in izdelani iz visokokakovostnih materialov. Za majhno težo in vzdržljivost so številne komponente izdelane iz aluminija, kot je CNC obdelana 3 mm debela plošča ohišja. Vzmetenje je popolnoma nastavljivo. Posamezna nastavitvena mesta lahko jasno zapišete v opombo in jih nato uredite. Nitro in električni pogon Ali želite izdelovati dirkalne tovornjake in oklevate med Nitro in Elektro? Ni problema, komplet ekipe Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vam omogoča, da izberete katero koli možnost, zahvaljujoč priloženim delom. Zadnja nastavljiva pesta Zadnji bloki 8IGHT-X/E 2.0 imajo posodobljeno postavitev zatičev, ki jih je mogoče prilagoditi v več korakih za natančno nastavitev in največji oprijem zadaj. Kvadratna montaža obešalnih zatičev Teči vzmetenja so bili izboljšani za uporabo kvadratnega nosilca, ki ponuja večjo prilagodljivost. Zadnji tečaji so zoženi za večjo stabilnost in ravnovesje med sprednjim in zadnjim vzmetenjem. Aluminijasto 3mm ohišje Komplet vsebuje ohišje debeline 3 mm, ki je izdelano iz aluminija 7075 in eloksiranega za maksimalno vzdržljivost. Plošča šasije je zaradi globljega rezkanja še lažja. Nosilec diferenciala Sredinski nosilec diferenciala je izdelan iz bolj trpežnega kompozitnega materiala. Integrirano plinsko servo držalo je preoblikovano in z manjšo težo. Mehanska zavora Zavorna obloga je bila posodobljena in zavore so zdaj bolj ohlapne ter zagotavljajo boljšo in doslednejšo zavorno moč. Dušilni stolpi Stolpi za blažilnike so bili lažji in vključujejo več položajev za nastavitev nagiba koles in položaja blažilnika. Sprednji blažilniki so krajši za nižje težišče in zmanjšanje nagibanja. Na voljo diferenciali Skladiščenje sprednjega in zadnjega diferenciala je prilagojeno za enostaven dostop do diferencialov, brez potrebe po razstavljanju delov modela. Karoserija avtomobila Karoserija s kabino spredaj je posebej oblikovana za zagotavljanje zračnega pritiska med vožnjo. Karoserija je predrezana, nebarvana. Prednje vzmetenje Nadgrajeno sprednje vzmetenje je na novo opremljeno s 3 mm vijaki za večjo vzdržljivost. Univerzalne osi Za sprednjo in zadnjo os se uporabljajo iste osi CVA. Pri uporabi pol-osi je bil poudarek na gladkem zavijanju in stabilnem oprijemu na neravnih stezah. Nosilci koles Aluminijasti nosilci koles so šesterokotniki velikosti 17 mm. Servo nosilec Servo krmilni nosilec je bil pomaknjen navznoter in naprej za boljše ravnotežje. V izvedbi Elektro je vgrajeno držalo za regulator. Upravljalni sistem Krmiljenje omogoča prilagajanje Ackermanove geometrije. Izboljšan servo varčevalnik odpravlja zategovanje ojnice pod obremenitvijo. Nosilec krila 8IGHT-X/E 2.0 uporablja krilni nosilec iz 8IGHT-X Truggy, ki ponuja različne višine in položaje za največji nadzor sile pritiska. Oljni amortizerji Amortizerji 8IGHT-X so optimizirani in lažji za zmanjšanje teže modela. Prednapetost vzmeti je mogoče enostavno nastaviti z maticami. Ročice vzmetenja Dolge sprednje in zadnje roke zagotavljajo odlično vodljivost in stabilnost. Roke so močnejše, zahvaljujoč podnožju v obliki grede. Diferencialov Vsi trije diferenciali imajo zdaj V2 HD puše s kompozitnimi nosilci, O-obroče V2, lahke sredinske zobnike in zobnike za težke obremenitve. Geometrija vzmetenja Geometrija vzmetenja nove generacije 8IGHT-X/E 2.0 je bila dodatno izpopolnjena, zaradi česar je model hiter, okreten in še bolj vodljiv Nastavitev naklona Novi bloki v pestu koles imajo možnost nastavitve pregiba do 17,5°. Stabilizatorji Tako kot pri velikih avtomobilih ima tudi model 8ight na osi nameščene prečne (torzijske) stabilizatorje, ki opravljajo pomembno funkcijo pri izravnavanju nagiba pri vožnji v ovinek. Stranski pokrovi šasije Novi stranski pokrovi podvozja imajo nalogo zagotoviti zaščito funkcionalnih delov podvozja. Odzračevanje amortizerjev Odzračevalni vijaki na glavah amortizerjev omogočajo enostavno servisiranje in menjavo olja. Lastnosti Zadnja nastavljiva pesta Kvadratna postelja z gredjo rok Aluminijasto ohišje 7075 3 mm Zavora zagotavlja doslednejšo zavorno moč in občutek Aluminijasti udarni stolpi z več montažnimi luknjami Telo s kabino spredaj Pripravljen za notranji in električni pogon Izboljšane sprednje opeke CVA pol os Aluminijasti nosilci, 17 mm Sprejemna škatla je nameščena za boljše ravnotežje Nastavljivo krmiljenje Nastavljivo zadnje tlačno krilo Optimizirani blažilniki z odzračevalnim vijakom Bolj trpežne vzmetne roke Posodobljena geometrija vzmetenja Večji ležaj zobnika Nastavljiv odklon Prečni vijačni stabilizatorji Stranski pokrovi šasije Enostaven servisni dostop do komponent Vsebina paketa: Paket vsebuje dele za sestavo modela, ki so pakirani v posameznih vrečkah, 2x nepobarvane karoserije (elektrika, notranjost), set diskov. Vključuje tudi dele za možnost vgradnje električnega ali motorja z notranjim zgorevanjem. SK priročnik in večjezični slikovni priročnik EN, DE, FR, IT. Gume, elektronika, motor niso vključeni v paket. Priporočamo nakup: Za sestavljanje modela iz posameznih delov priporočamo: Komplet orodij Tekoči zatič za vijake Olje za amortizerje Olje za diferencial Pnevmatike Lepilo za pnevmatike Lexan barve Dodatki za delovanje avtomobila Električna varianta Za montažo v električni izvedbi priporočamo nakup: AC motor 1900kv AC regulator Akumulator Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC komplet Servo krmiljenje S6290 Polnilec Spektrum S1200 Zobnik 16T 1M 5mm Notranja varianta Za montažo v notranji varianti priporočamo nakup: Nitro motor z izpuhom Akumulator sprejemnika LiIon 7.4V 3200mAh Rx DX5 RC komplet Servo krmiljenje S6290 Servo plina S6280 Robitronic polnilec Expert LD 80 80W AC/DC + polnilni kabel z bananami Steklenica goriva Nitro gorivo 20-30% Vroč konec

TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy komplet

Značilnosti: Komplet za dirkalne avtomobile RC RCR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je eden najboljših na svetu. Visoka zmogljivost in vzdržljivost, aluminijasti deli, vključno s šasijo, možnosti prilagajanja podvozja in deli za nastavitev v paketu. Veliki aluminijasti oljno nastavljivi amortizerji, popolna oprema s krogličnimi ležaji, majhna teža in številne druge izboljšave znova dvignejo raven električnega vozička 2WD nekoliko naprej. Voziček je optimiziran tudi za preproge in umetno travo, tako da je mogoče uporabiti sprednji spojler (priložen) za večji pritisk na sprednjo os in učinkovitejše krmiljenje. Lastnosti Izboljšana geometrija krmiljenja Vsebuje aluminijaste dele Ogljikove komponente so vključene Vključuje titanove napenjalnike Super težka torna sklopka (SHDS) Set konfiguracije prenosa Nov kroglični diferencial Togo vzmetenje osi Vgrajena montaža za hladilnik motorja Lahko ohišje iz lexana Podvozje iz rezkanega aluminija 2.0 Aluminijasto zadnje pesto Amortizerji Big-Bore Gen3 12mm Izbirni sprednji spojler (na prodaj posebej) Vključena je vrsta delov za uglaševanje Dirkaške komponente Komplet 22 5.0 DC ELITE Race vsebuje dele, s katerimi lahko sestavite avtomobil, 100 % pripravljen za dirkanje. Vključuje posebne komponente opreme, sprednje in zadnje stabilizatorje, karbonske komponente, krogelne diferenciale, nove osi, kakovostne blažilnike, oblikovane kompozite ter karbonske in aluminijaste komponente, ki so v skladu s tem, kar dirkači pričakujejo od dirkalnega Off-road DC Buggyja. . Ogljikove komponente paketa Komplet DC ELITE Race kit vključuje sprednji in zadnji karbonski blažilnik, ploščo za pritrditev elektronike in nosilec za zadnje krilo. Priložene aluminijaste komponente za uglaševanje Team Losi Racing na dirkah uporablja vrsto 22 izbirnih aluminijastih delov 5.0 za izboljšanje vzdrževanja ali zmogljivosti, ki so zdaj del kompleta. To so aluminijaste servo palice in vzvodi, palice za roke, servo sedeži, zunanji sprednji ležajni vložki, zadnji blok drogov, vrtišča C in D ter aluminijaste matice. Nove zadnje opeke in kroglični zglobi 22 5.0 DC ELITE ponuja najboljšo nastavljivo zadnjo os, kar jih je kdaj izdelal TLR. Vključuje notranje zadnje vrtljive zatiče, nastavitev širine koloteka, vrhunske variabilne osi (VHA) zadnje opeke, ki omogočajo večjo nastavitev višine osi. Titanovi napenjalci Titanovi napenjalci so bili vedno izboljšava uglaševanja dirkalnih strojev in brez njih ne more biti pravega kompleta 22 5.0 DC ELITE. Titanovi napenjalci so vključeni po celotnem avtomobilu za prihranek teže in večjo vzdržljivost. Natančnejša krmilna geometrija 22 DC 5.0 je najboljši terenski avtomobil 2WD Team Losi Racing. Geometrija krmila je doživela najpomembnejšo izboljšavo. S povečanjem dolžine krmilnih ročic in krogličnih zgibov skupaj s spremembami Ackermannovega kota dajejo avtomobilu 22 5.0 občutno bolj uglajen občutek med vožnjo, predvsem pri visokih hitrostih povečajo varnost vožnje na ožji progi. Super Heavy Duty copat (SHDS) Za natančno zdrsavanje ter mehkejše in natančnejše pospeševanje vozila je bila optimizirana torna sklopka, ki ima novo torno ploščo, vzmet in matico M4. Možna je uporaba gnanega zobnika s čelnim zobnikom 96T do 81T. Amortizerji Gen3 12mm Big Bore Novi blažilniki G3 so bili popolnoma spremenjeni in izboljšani. Bati so sedaj pritrjeni z vijaki, gred ima premer 3 mm, novi so tudi navojni bati, nova je tudi oblika spodnjih pokrovov, vzmetne skodelice ponujajo -3 mm, 0 mm in + 4 mm, novo kroglične zglobe in številne druge izboljšave prinaša Team Losi Racing. 2 mm brušeno aluminijasto ohišje Vzmetenje debeline 2 mm bolje vzmetuje in zato je avtomobil 22 5.0 lažje obvladljiv, je tudi bolj stabilen na stezi in ga ni mogoče zlahka prevrniti, bolje absorbira udarce in težji pristanek. Kroglični diferencial V primerjavi s prejšnjo različico avtomobila 22 2.0 ima precizni kroglični diferencial novo zasnovo diskov potisne osi, kroglice iz volframovega karbida ter izjemno gladko in dolgotrajno delovanje. Svetlo telo 22 5.0 Dirkalna telesa morajo biti čim lažja in primerne oblike, da se ohrani nizko težišče in visoka stopnja potiske. Telo 22 5.0 je bilo odstranjeno s plošče z debelino 0,8 mm. Priloženo sprednje tlačno krilo TLR Pri visokih hitrostih je uporaba sprednjega tlačnega krila povsem upravičena, zagotavlja pritisk na sprednjo os in zahvaljujoč temu je krmiljenje učinkovitejše pri višjih hitrostih. Izdelano v metričnem sistemu Za montažo so bili uporabljeni metrični pritrdilni elementi, zato je enostavno najti nadomestne vijake, matice in podložke ter bodo pomagali zmanjšati število orodij, potrebnih za servisiranje in sestavljanje modela. Nastavitev višine diferenciala Auto 22 5.0 DC ima možnost prilagajanja višine diferenciala 0 mm, + 1 mm, + 1,75 mm, + 2,5 mm in + 3,5 mm za optimizacijo kota izhodne gredi. Nastavitev kontrolnih parametrov Auto 22 5.0 AC vključuje standardni sprednji vrtljivi zatič Low Roll Center (LRC) in ločen sprednji vrtljivi zatič HRC (High Roll Center). V paketu je tudi nova blazinica debeline 1 mm, ki omogoča naprednejše nastavitve. Zdaj je mogoče izbrati nastavitve Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll ali High Roll Center. Nov vlečni blok sprednje osi Novi povezovalni blok sprednje osi vam omogoča spreminjanje naklona sprednje osi in dodaja tretjo možnost, ki zagotavlja najboljše ravnovesje krmiljenja in stabilnosti v številnih različnih pogojih. Nizka baterija v ohišju 22 5.0 DC ELITE se ponaša z najbolj vsestranskim in enostavnim sistemom ožičenja baterij. Baterija je na vsakem koncu stisnjena z elastomernimi trakovi, ki jih je mogoče raztegniti, tako da jih je mogoče uporabiti za različne višine baterije in morebitne teže pod njo. Optimizirani kompoziti, Stiffezel V modelu 22 5.0 DC ELITE je v ključnih komponentah mogoče najti številne različne kompozitne materiale. Kompozit vsebuje komponente, ki jih ima dirkaška ekipa najraje: ročice sprednje osi Stiffezel, roke zadnje osi Stiffezel, dele blažilnikov in drugo. Kompozitni materiali imajo manjšo težo od kovine, zato jih je smiselno uporabljati tam, kjer to ne vpliva na življenjsko dobo komponent in je v mnogih primerih celo bolj ugodno. Neobvezna obremenitev Izbirna medeninasta utež se lahko namesti pod akumulator, pod sprejemnik ali namesto sklopke gredi sprednje osi. To omogoča enostavno nastavitev statične teže in obremenitve pri spreminjanju pogojev proge. Pri vožnji z večjo statično težo postane podvozje bolj nevtralno in ga je lažje voziti na površinah z visokim oprijemom. Uteži niso vključene. TLR zadnje krilo 6.5 Zadnje krilo je izdelano iz zelo trpežnega 1,2 mm polikarbonata. To krilo se je izkazalo za najboljše in najbolj stabilno zadnje krilo, ki je na voljo za avtomobile 1:10 2WD. Na voljo je nosilec za montažo hladilnika Med dirko so motorji maksimalno obremenjeni in ker so precej topli, je za vzdrževanje temperature motorja potrebno uporabiti ventilator. Komplet torej vsebuje držalo za enostavno in zanesljivo montažo ventilatorja (ventilator ni vključen v paket). Konfiguracija pogona 3-stopenjski menjalnik vam omogoča, da motor premaknete za 20 mm naprej, bolj na sredino šasije. Zahvaljujoč tej nastavitvi je mogoče iti skozi ovinke z večjo hitrostjo. Priporočamo nakup: Čas montaže kompleta je približno 7 ur. Za izdelavo potrebujete avto 2-kanalni RC komplet Standardno servo krmiljenje Motor serije 540 z zobnikom 48t Primerna baterija Primeren regulator Orodja polnilnik Kolesa in pnevmatike Lepilo za vijake, lepilo za gume, silikonsko olje za kroglični diferencial, barve karoserije po izbiri.

Arrma Typhon TLR uglašen 1:8 4WD ARR

Značilnosti: Model avtomobila na daljinsko upravljanje Arrma Tuned Typhon TLR v merilu 1:8 s 4x4 pogonom, pride sestavljen, brez elektronike in pogona. Opremljen je s TLR-Tuned aluminijastimi deli in je pripravljen za namestitev vaše dodatne opreme. Dokončana karoserija in dirkalna kolesa dBoots® Exabyte. Buggy Roller ARRMA ® TLR ® Tuned TYPHON ™ 4WD Race je opremljen z vrhunskimi deli za uravnavanje za boljšo trdnost, vodljivost in dolgotrajno vzdržljivost. Popolna platforma za nastop na tekmovalnih dirkah in eksperimentiranje s šasijo, da bi dosegli najboljše zmogljivosti. Veliko število delov za uravnavanje TLR® in karoserija z značilno dirkalno podobo takoj razlikuje ta model od TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed Buggy RTR. TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller je popoln voziček v merilu 1:8, pripravljen za namestitev vašega regulacijskega motorja in servo sprejemnika. Namestite svoj najmočnejši pogonski sklop 4S ali 6S in TLR® Tuned TYPHON™ bo z lahkoto kos vsakemu terenu. Vzdržljive aluminijaste komponente TLR® Tuned vključujejo ploščo šasije, krmilno letev, nastavljivo zgornje in spodnje vzmetenje, blažilnike ter sprednji in zadnji stolp. Vsi so lasersko vgravirani z logotipom TLR®. Podvozje ima tudi močne kompozitne stranske tirnice ter sprednje in zadnje nosilce. Nastavljivi z oljem napolnjeni blažilniki imajo strojno obdelane stožčaste bate in distančnike Extreme Bash (EXB). Avtomobil Arrma Typhon Tuned TLR RC ima tudi močan pogonski sklop, ki lahko prenese ekstremne udarce, s popolnoma kovinskimi diferenciali in zobniki ter vzdržljivimi jeklenimi pogonskimi gredmi. Njegova izjemno močna pesta podpirajo kolesa z nizkim profilom na višji ravni. Nastavljivo zadnje krilo Race Spec pomaga ohranjati pnevmatike in voziček na tleh, kar prispeva k samozavestnemu in odzivnemu vodenju pri visokih hitrostih. Zahvaljujoč učinkoviti zasnovi so vzdrževalna dela omejena na minimum. Na primer, aluminijasti drsni nosilec vam omogoča hiter in enostaven dostop do vašega motorja. Buggy Roller Buggy Roller TYPHON ™ 4WD Race v merilu 1:8 je izjemen izdelek ARRMA®. Za uporabnike srednjega razreda, ki jih zanimajo dirke, ponujajo vrhunsko vzdržljivost in možnosti nastavitve, ki vam bodo omogočile hiter začetek na dirkališču. Lastnosti ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller Pripravljen za namestitev vašega pogona in elektronike z baterijo Trdna konstrukcija šasije Velika škatla za vodotesen* sprejemnik Ohišje iz anodiziranega aluminija 7075-T6 Močni stranski robovi šasije iz kompozita Učinkovito krilo Race Spec z nizkim profilom in močnimi visokimi nosilci Nastavljivi aluminijasti blažilniki EXB Extreme Bash, napolnjeni z oljem Strojno obdelani stožčasti batni blažilniki Amortizerji iz eloksiranega aluminija TLR® Tuned 7075-T6 spredaj in zadaj Vzdržljive jeklene pogonske gredi Močan pogonski sklop Povsem kovinski diferenciali in menjalniki Učinkovit servo varovalnik iz črnega eloksiranega aluminija Vzmet servo motorja X-Hard Črno aluminijasto držalo za servo Odstranitev sredinskega diferenciala po odstranitvi samo 4 vijakov Enostavno dostopno držalo motorja za hitro odstranitev motorja Vzdržljiva 17 mm aluminijasta pesta koles za večjo trdnost Vključeni deli TLR® Tuned: TLR® Tuned 7075-T6 lasersko jedkana aluminijasta plošča ohišja TLR® Tuned 7075-T6 lasersko vgraviran sprednji in zadnji amortizerji TLR® Tuned 7075-T6 lasersko vgraviran aluminijast volanski drog TLR® Tuned lasersko vgravirani spodnji nastavljivi tečaji TLR® Tuned lasersko vgravirani zgornji nastavljivi tečaji TLR® Tuned lasersko jedkana aluminijasta telesa blažilnikov Komponente TLR® TUNED TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller je bil nadgrajen z vrhunskimi aluminijastimi deli, ki povečujejo vzdržljivost in izboljšajo vodljivost. Za srednje vešče igralce je idealna platforma za dirkanje in nabiranje izkušenj z uglaševanjem – Designed Fast and Designed Tough! Oljni amortizerji Amortizerji so nameščeni na aluminijastih stolpih za amortizerje TLR® Tuned 7075-T6 in imajo ohišja amortizerjev iz aluminija TLR® Tuned, strojno konične bate amortizerjev in amortizerje EXB Extreme Bash. Z lahkoto absorbirajo običajne terene, kot so umazanija, asfalt in trava, ter ustvarijo izjemno gladko blaženje. Visok oprijem s pnevmatikami dBoot® EXABYTE Pnevmatike dBoots® Exabyte so izdelane iz visokokakovostne dirkalne gume za dolgo vzdržljivost in imajo večslojni vzorec tekalne plasti za odličen oprijem v vseh pogojih. Vsebujejo penaste vložke in so prilepljene na najlonska kolesa 1:8 buggy. 17-mm šestrobi nosilci zagotavljajo moč med ekstremnimi obremenitvami in omogočajo enostavno vzdrževanje. Dirkalna končana karoserija Model avtomobila TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller RC ima odlično prilegajočo prevleko v obliki obarvane karoserije z ekskluzivnimi barvami Race Spec in nalepkami. Prepoznavne barve omogočajo zelo dobro vidljivost na dirkalni stezi. Šasija TLR® Tuned 7075-T6 Aluminijasto podvozje iz visoko trdnega aluminija 7075-T6 zagotavlja visoko vzdržljivost v neprizanesljivem okolju dirkalne steze. Anodizirana površinska obdelava pomaga zagotoviti odpornost proti vremenskim vplivom in poškodbam. TLR® Tuned 7075-T6 udarni stolpi Stolpi amortizerjev so izdelani iz visoko trdnega aluminija 7075-T6, ki lahko prenese visoke obremenitve pri vožnji. Anodizirana površinska obdelava zagotavlja odpornost proti vremenskim vplivom. TLR® uglašena postelja motorja Nosilec motorja iz črnega anodiziranega aluminija je zaradi natančne izdelave enostavno nastavljiv in trdno pritrjen. Drsno držalo tako omogoča nastavitev položaja in motorja z odvijanjem dveh vijakov, ki sta lahko dostopna od zgoraj. Ta rešitev močno poenostavi prilagoditev med zobnim razmikom in menjavo zobnika. TLR® Uglašene kovinske komponente osi Dirkalni stroj mora imeti največjo moč ključnih komponent, ki vključujejo držala brušenih jeklenih tečajev osnih ročic. Komponente iz pocinkanega jekla TLR® Tuned Napenjalci in gredi koles so pocinkani in imajo visoko odpornost proti koroziji. Komponente amortizerja TLR® Tuned Prilagodljivi blažilniki, napolnjeni z oljem, imajo ohišja blažilnikov TLR® Tuned Aluminium, strojno obdelane stožčaste bate in distančnike Extreme Bash (EXB). * Za informacije o specifikaciji vodoodpornosti glejte uporabniški priročnik. Nasvete in trike za delovanje v mokrem okolju najdete v blogu. Vsebina paketa: Paket vsebuje sestavljen RC model avtomobila Arrma TLR Tuned TYPHON (brez vgrajene elektronike), dodatni krilni spojler, spodnje in zgornje blazine, križni ključ, vijake za montažo elektronike in list nalepk. Večjezični priročnik EN, DE, FR, IT in navodila v slovaščini. Priporočamo nakup: Za delovanje modela je potrebno dodati: motor, krmilnik, servo krmiljenje, RC set, pogonsko baterijo, ustrezen polnilec in 4x AA baterije za oddajnik. Priporočene komponente Motor: Arrma AC motor BLX4074 4P 2050KV Spektrum AC motor Company 4274 1900 vrt./min Zobnik motorja: Motor mora biti opremljen z zobnikom z zobniškim modulom M1, z 11 do 24 zobmi. Premer za gred glede na motor (5 mm). Robitronic zobnik 12T 1M 5mm Robitronic zobnik 16T 1M 5mm Robitronic zobnik 20T 1M 5mm Regulator: Postelja za regulator ima montažne luknje z razmikom 46 mm ali 52 mm. Arrma regulator BLX185 BLX4074 6S 150A IC5 Regulator spektra Firma 130A BL 2S-4S IC5 Smart Servo krmiljenje: Servo standardne velikosti s kovinskimi zobniki in minimalnim momentom 15 kg.cm (idealno 20 kg.cm in več, odvisno od načina uporabe), 23T servo tisočink. Spektrum servo S652 18kg MG Servo Spectrum S6250 Avto z visokim navorom 4S LiPo baterije: Priporočamo napajanje modela z eno 4S LiPo baterijo. 1x 4S LiPo Spektrum Smart LiPo 14.8V 5000mAh 50C HC IC5 Polnilec: Omrežni polnilec Spektrum S1100 G2 z enim izhodom 1x 100W. Omrežni polnilec Spektrum S1200 G2 z enim izhodom 1x 200W. Mrežni polnilec Spektrum S2100 G2 z dvema izhodoma 2x 100 W. Omrežni polnilec Spektrum S1400 G2 z enim izhodom 1x 400 W. RC komplet: Spektrum DX3 DSMR, SR315 Komplet Spektrum Smart RC s podporo za telemetrijo - oddajnik Spektrum DX5C DSMR + sprejemnik SR6110AT Tehnologija Spektrum Smart Tehnologija Spektrum Smart trenutno predstavlja najnaprednejši in najpreprostejši sistem za upravljanje modelov in polnjenje/nego baterij. Za uporabo vseh prednosti in funkcij so potrebne vse komponente (regulator, baterija, RC komplet) Smart . Več informacij o tehnologiji Spektrum Smart najdete tukaj. Dodatki za normalno delovanje Za normalno delovanje RC modelov potrebujete lepilo za pnevmatike, lepilo za vijake, komplet orodij in silikonsko olje za amortizerje. Iz našega asortimana priporočamo ugoden set orodja za RC avtomobile. Lepilo za pnevmatike se uporablja za lepljenje pnevmatik na platišče. Vedno je potrebno, da je pnevmatika do konca trdno pritrjena na platišče! Če pnevmatika ni prilepljena do konca, se lahko strga. Lepilo za pnevmatike ima posebno sestavo, ki lahko lepi materiale, kot sta guma ali najlon, hkrati pa je po strditvi lepilo fleksibilno. Priporočamo Robitronic Tire Glue iz naše ponudbe - glejte priporočeni pribor. Včasih je treba dodati silikonsko olje v amortizerje modela in zamenjati olje v diferencialih. Med normalnim delovanjem prihaja le do manjših puščanj silikonskega olja na batnicah amortizerja. V primeru, da je površina batov blažilnikov ali stanje tesnila v slabem stanju, je lahko puščanje olja veliko. Za te primere so priloženi kompleti za popravilo ali posamezni deli. Iz naše ponudbe silikonskih olj priporočamo silikonska olja TLR (Team Losi Racing), glejte priporočene dodatke. Za redno vzdrževanje je potrebno lepilo za vijake. Vijake, ki so priviti v kovinski material (npr. vijake v motorju, nastavitveni vijak v zobniku), morate s tem lepilom zavarovati pred popuščanjem. Zaščitna embalaža za akumulatorje Zaščitna embalaža je zasnovana tako, da omeji tveganje, povezano s transportom in polnjenjem akumulatorjev. LiPo akumulatorji lahko ob ohranjanju majhnih dimenzij in majhne teže zagotavljajo visoke praznilne tokove in imajo veliko kapaciteto za dolg čas vožnje. Po drugi strani pa je baterija LiPo še posebej občutljiva na mehanske poškodbe.

Splača se igrati in kupovati z nami

V povprečju vam bomo blago lahko dostavili v 72 urah
V povprečju vam bomo blago lahko dostavili v 72 urah
Za vas imamo na zalogi več kot 200.000 izdelkov
Za vas imamo na zalogi več kot 200.000 izdelkov
 Sistem zvestobe, ki vas bo nagradil z vsakim nakupom
Sistem zvestobe, ki vas bo nagradil z vsakim nakupom