Reklamacijski postopek
Reklamacije/Reklamačni postopek
V primeru, da je bila na blagu najdena napaka, prosimo, da sledite spodnjim točkam.
- Če želi potrošnik reklamirati blago, priporočamo, da kontaktira prodajalca na e-poštni naslov info@rajzaigrace.si, (v predmetu sporočila navedite REKLAMACIJA). V sporočilu je kupec dolžan navesti oznako reklamiranega blaga, opisati razlog reklamacije in priložiti kopijo računa ali dokazilo o plačilu za reklamirano blago.
- Reklamirano blago lahko potrošnik dostavi na sedež (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodajalca bodisi osebno, priporočeno pošto ali kurirsko podjetje.
- Pakete je treba ustrezno zapakirati in mora vsebovati: reklamirano blago, vključno s pripomočki, dokazilo o nakupu (račun ali blok s fiskalne blagajne), opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vračilo, telefonsko številko, e-pošto in IBAN v primeru obravnave reklamacije z dobropisom.
- Reklamirano blago mora biti dostavljeno čisto od umazanije!
- Stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca nosi kupec.
- Stroške vračila po obravnavi upravičene reklamacije nosi prodajalec.
- Prodajalec mora obravnavati reklamacijo (ugodno ali neugodno) najkasneje v roku določenem z zakonom, ki je 30 dni. Ob prekoračitvi tega roka ima kupec pravico do vrnitve kupnine.
- Prodajalec oceni reklamacijo na podlagi navodil določenih s strani proizvajalca blaga.
- Prodajalec lahko pošlje blago na oceno proizvajalcu, ali na strokovno oceno.
- V primeru priznanja reklamacije prodajalec dostavi nov ali popravljen izdelek kupcu in kupec ne nosi stroškov prevoza.
- Reklamirano blago ne pošiljajte po povzetju, NE BO PREJETO.