Reklamacijski postopek
Postopek reklamacije
Če je bila v blagu najdena napaka, sledite spodaj navedenih točk.
- Kupec je dolžan reklamirano blago dostaviti na sedež prodajalca (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk,Diaľničná cesta 22C,903 01 SENEC, Slovaška) osebno, s priporočeno pošto ali s kurirsko službo.
- Paket mora biti pravilno zapakiran in mora vsebovati: reklamirano blago z dodatki, dokazilo o nakupu (račun ali račun s blagajno), opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vrnitev, telefonsko številko, e-poštni naslov in IBAN bančnega računa v primeru odobritve.
- Reklamirano blago mora biti dostavljeno brez umazanije!
- Stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca plača kupec.
- Povratni prevoz po rešitvi upravičene reklamacije plača prodajalec.
- Prodajalec mora reklamacijo (pozitivno ali negativno) obravnavati najpozneje v zakonskem roku 30 dni. Če je to obdobje prekoračeno, je kupec upravičen do povračila zneska nakupa.
- Prodajalec reklamacijo oceni na podlagi navodil proizvajalca blaga.
- Prodajalec lahko blago pošlje v oceno proizvajalcu ali v strokovno oceno.
- V primeru priznanja reklamacije bo prodajalec kupcu dostavil novo ali popravljeno blago in kupec ne bo plačal stroškov pošiljanja.
- Reklamiranega blaga ne pošiljajte po povzetju, NE BO PREVZEMAN.