1. Naročilo
Prodajna pogodba, na podlagi katere se izvaja prodaja blaga s strani prodajalca kupcu, nastane na podlagi zavezujočega potrditve naročila. Za zavezujoče se šteje potrditve po elektronski pošti ali po telefonu, in to takšno, ki je izvedeno po predhodnem pošiljanju elektronskega naročila (potrditev o prejemu naročila v sistem ni zavezujoča). Kontakt, potreben za potrditev naročila, običajno opravi prodajalec po preverjanju razpoložljivosti in roka dobave zahtevanega blaga. S strani prodajalca potrjeno naročilo (ali njegov del) se šteje za zavezujoče za obe strani, če ne pride do kršitve pogojev dogovorjenih ob potrditvi. Za bistvene pogoje se štejejo predvsem vsebina naročila (natančna specifikacija blaga in njegova količina), cena blaga in prevoza, način in rok dostave.
OPOMBA: pri nakupu na obroke Quatro, v naročilu ne morete uveljaviti nobenih popustov. Gre za popuste zvestobe, Sphere card in darilne bone. Podjetje Quatro sprejema fiksne prodajne cene, ki so navedene pri vsakem izdelku. V naročilu lahko naročite največ 4 igrače.
2. Storno naročila
Storno naročila s strani kupca
Kupcu pripada pravica, da naročilo stornira brez navedbe razloga kadarkoli pred njegovim zavezujočim potrditvijo. Po zavezujočem potrditvi naročila le v primeru, da prodajalec ne izpolni dogovorjenih pogojev dobave. V primeru storniranja potrjenega naročila je kupec dolžan prodajalcu povrniti škodo, ki je nastala s tem dejanjem. Prodajalec uveljavlja pravico do povrnitve škode predvsem v primeru nakupa blaga "na naročilo", ki ga je bilo potrebno na željo kupca pridobiti, ali v primeru, da je v zvezi z zagotavljanjem blaga že prišlo do nastanka dokazljivih stroškov. Storno strošek lahko znaša do 50% od skupne cene blaga. V primeru, da je kupec že plačal del ali celotno kupnino, mu bo ta znesek vrnjen na njegov račun v roku 14 kalendarskih dni.
Storno naročila s strani prodajalca
Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali njegovega dela v naslednjih primerih:* naročila ni bilo mogoče zavezujoče potrditi (napačno navedena telefonska številka, nedosegljiv, ne odgovarja na e-maile itd.)* blago se že ne proizvaja ali ne dobavlja. Operater si pridržuje pravico do spremembe cen, če se cena dobavitelja blaga izrazito spremeni, zaradi višje sile, ali v primeru ničelne cene blaga. V primeru, da pride do te situacije, bo prodajalec takoj kontaktiral kupca z namenom dogovora o nadaljnjih korakih. V primeru, da je kupec že plačal del ali celotno kupnino, mu bo ta znesek vrnjen na njegov račun v roku 14 kalendarskih dni.
3. Odstop od prodajne pogodbe (poštna trgovina)
Kupec je upravičen odstopiti od prodajne pogodbe brez navedbe razloga v skladu z ust. § 7 in naslednjimi Zakona št. 102/2014 Z.z. o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo (v nadaljevanju "Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo") v roku 14 dni od prevzema blaga, oziroma od dneva sklenitve pogodbe o zagotavljanju storitve ali pogodbe o zagotavljanju elektronskega vsebine, ki se ne dobavlja na materialnem nosilcu, če je prodajalec pravočasno in pravilno izpolnil informacijske obveznosti po ust. § 3 Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo. Pri odstopu od pogodbe v 14 dneh mora kupec blago vrniti brez znakov uporabe ali obrabe ali napak. Kupec ima pravico v okviru tega roka po prevzemu blaga razpakirati in preizkusiti na način, kot je običajno pri nakupu v klasični "fizični" trgovini, in to v obsegu potrebnem za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga, kot so dimenzije, vizualni videz, tehnični parametri izdelka. Od kupca se zahteva, da v času odstopa od pogodbe z blagom ravna in ga preverja z ustrezno skrbnostjo.
Odstop od prodajne pogodbe s strani kupca: Kupec, ki ne kupuje blaga v okviru svoje poslovne dejavnosti, ima v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi pravico odstopiti od pogodbe v 14 delovnih dneh od prevzema blaga.
Postopek v primeru odstopa od pogodbe: Glede na to, da se v primeru odstopa pogodba od začetka razveljavi, vrne ali nadomesti dobavitelj kupcu in kupec dobavitelju vse medsebojno sprejete obveznosti.
Odstopiti lahko kupec tako, da to dejstvo sporoči dobavitelju, in sicer elektronsko na e-poštni naslov info@rajzaigrace.si, ali pisno na lokaciji dobavitelja.
Pri odstopu je potrebno navesti številko naročila, variabilni simbol, datum nakupa, predložiti originalni dokaz o nakupu blaga in navesti številko računa, na katerega bo vrnjeno plačilo.
Blago neuporabljeno in v originalni embalaži prosimo dostavite na naš naslov Raj Toys s.r.o. – Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec.
Če blago pošiljate nazaj na naš naslov, je potrebno v paket priložiti originalni dokaz o nakupu in IBAN za vračilo plačila.
Če je kupec že prejel in prevzel blago, ga pošlje nazaj na lokacijo dobavitelja, kjer bo dobavitelj brez odlašanja ocenil stanje vrnjenega blaga. V primeru, da je blago vrnjeno dobavitelju v drugem kot nepoškodovanem stanju in embalaži, je kupec dolžan povrniti dobavitelju predvsem stroške, povezane z vračanjem blaga v prvotno stanje in nastalo škodo na blagu (nepopolna vsebina, poškodovana embalaža, obrabljeno ali umazano blago itd.).
Dobavitelj je v primeru odstopa dolžan kupcu vrniti že plačano kupnino ali njen del.
Prodajalec vrne plačilo na račun najkasneje v 14 dneh od izdaje dobropisa.
Blago prosimo pošiljajte priporočeno in z zavarovanjem, saj ne odgovarjamo za morebitno izgubo na poti do nas. Blaga ne pošiljajte po povzetju.
4. Pogoji dostave
Dostave predmeta izpolnitve (naročenega blaga) bodo glede na razpoložljivost izdelkov in operativne možnosti prodajalca izvedene v najkrajšem možnem roku, od zavezujočega potrditve naročila, v izjemnih primerih je lahko dobavni rok daljši, po dogovoru s kupcem.
Kraj prevzema je določen na podlagi naročila kupca. Za izpolnitev dostave se šteje dostava predmeta izpolnitve na navedeno mesto. Del dostave ni namestitev predmeta izpolnitve. Prevoz na naslov določenega mesta zagotavlja prodajalec. Pošiljka z blagom vedno vsebuje davčni dokument.
V primeru neosebnega prevzema blaga (kurir, špedicija, pošta...) se za datum prodaje blaga šteje datum prevzema pošiljke.
Dostavo blaga zagotavljamo po celotni Sloveniji. Stroške prevoza blaga razlikujemo glede na izbrani način. Konkreten način dostave izberete v razdelku Naročilo.
5. Odgovornost za napake blaga in garancija
Kupec je dolžan pregledati blago takoj po njegovem prevzemu. Če se ugotovi mehanska poškodba embalaže izdelka, je kupec dolžan preveriti stanje blaga in v primeru poškodbe izdelati zapis o poškodbi v prisotnosti prevoznika. Blago je zavarovano v primeru naročila od vrednosti 5 evrov. vključno z DDV. Na podlagi izdelanega zapisa bo kupcu po zaključku škodnega dogodka s prevoznikom dodeljen ustrezen popust ali dobavljen nov izdelek (v primeru zavarovanja po prejšnjem stavku).
Reklamacije mehanske poškodbe izdelka, ki ni bila očitna ob prevzemu pošiljke, je potrebno uveljaviti takoj po prevzemu pošiljke. Kasnejše reklamacije mehanske poškodbe izdelka ni več mogoče priznati.
Kupec je dolžan ob prevzemu izdelka (osebno in neosebno) preveriti popolnost pakiranja. Pri dostavi s kurirjem mora kupec na kraju samem sestaviti reklamacijski protokol o nepopolnosti pakiranja.
Garancija se ne nanaša na običajno obrabo stvari (ali njihovih delov), ki je posledica uporabe. Krajša življenjska doba izdelka torej ne more biti obravnavana kot napaka in se ne more reklamirati.
Občinski zakonik določa, da je kupec upravičen reklamirati napake, ki se pri potrošnem blagu pojavijo v času dvajsetih štirih mesecev od nakupa izdelka. Ta člen se vendarle ne nanaša na življenjsko dobo baterij in akumulatorjev. Zmanjšanje kapacitete namreč ni napaka, temveč naravna lastnost baterije. Glede na to, da do obrabe pride pri običajni uporabi blaga, je garancijo mogoče uveljaviti le pri poškodbi baterije. Življenjska doba baterije je najpogosteje povezana s številom ciklov polnjenja, pa tudi s načinom polnjenja, praznjenja in shranjevanja. Zato se uporablja pavšalna doba življenjske dobe 6 mesecev. Gre pa za življenjsko dobo baterije, ne za njeno garancijsko dobo! Garancijske dobe pa ni mogoče zamenjati z življenjsko dobo izdelka! Baterij ne smete shranjevati praznih dalj časa.
Garancijska doba za vse osebe, ki uporabljajo izdelek za namen poslovanja ali trgovine s tem izdelkom, ni določena z Občinskim zakonikom in jo določa konkreten uvoznik ali proizvajalec.
V primeru neskladnosti blaga s pogodbo ima potrošnik pravico do tako imenovane odprave napake in to:
- brezplačnim uvedenjem potrošnega blaga v stanje, ki ustreza pogodbi, preko popravila
- ustreznim znižanjem kupne cene
- nadomestnim dobavljanjem blaga
- odstopom od pogodbe
Najprej lahko potrošnik zahteva od prodajalca brezplačno popravilo ali brezplačno nadomestno dobavo potrošnega blaga. Kupec ima pravico do zamenjave blaga le, če to glede na naravo napake ni nesorazmerno. O tem, ali je napaka sorazmerna, odloči pooblaščeno servisno središče proizvajalca in to v obliki pisnega mnenja o tej napaki. Na podlagi te odločitve se bo nadaljevalo v skladu z zakonom.
Pravice iz odgovornosti za napake se uveljavljajo pri prodajalcu, pri katerem je bila stvar kupljena. Če je za izvedbo popravila določena druga oseba (npr. pooblaščeni servis), je prodajalec dolžan sprejeti reklamacijo. Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo, vendar jo nato posreduje pooblaščenemu središču. Prodajalec odloči o reklamaciji takoj, v zapletenih primerih na podlagi mnenja pooblaščenega servisa. V to obdobje se ne šteje čas potreben za strokovno oceno napake.
6. Varstvo osebnih podatkov
Respektiramo vašo zasebnost. Da vam lahko ponudimo dragocene storitve, potrebujemo poznati nekatere vaše osebne podatke. Te podatke ščitimo pred zlorabo in vam zagotavljamo, da nikoli ne bomo posredovali vaših kontaktnih informacij in podatkov o vaših nakupih tretjim osebam.
Z uporabo te spletne trgovine soglašate z zbiranjem in uporabo informacij o vas in vaših nakupih pod zgoraj navedenimi pogoji. Z registracijo kupca, prosilca za novice, udeleženca ankete in drugih oblik registracije avtomatsko soglašate, da ste lahko obveščeni o novostih v naši spletni trgovini po e-pošti ali po telefonu. Če si ne želite več teh informacij, imate možnost kadarkoli prekiniti njihovo pošiljanje po postopku navedenem v vsaki poslane sporočilo.
Naša spletna trgovina si pridržuje pravico, da odstopi od garancije varnosti v primeru napada na strežnik s strani neznanega storilca (hekerja). Le v tem primeru ne veljajo zgoraj navedena pravila ravnanja s podatki.
7. Reklamacije / Reklamacijski postopek
V primeru, da je bila na blagu najdena napaka, sledite spodnjim točkam.
- Če želi potrošnik reklamirati blago, priporočamo, da kontaktira prodajalca na e-poštni naslov info@rajzaigrace.si, (v predmetu sporočila navedite REKLAMACIJA). V sporočilu je kupec dolžan navesti oznako reklamiranega blaga, opisati razlog reklamacije in priložiti kopijo računa ali dokazila o plačilu za reklamirano blago.
- Reklamiranega blaga lahko potrošnik dostavi na sedež (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodajalca bodisi osebno, po pošti, ali s kurirsko službo.
- Paket mora biti ustrezno zapakiran in mora vsebovati: reklamirano blago, vključno s pripomočki, kopijo računa, opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vračilo, telefonsko številko, e-poštni naslov. Reklamirano blago mora biti dostavljeno očistiti od umazanije!
- Stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca nosi kupec.
- Stroške vračila po obdelavi upravičene reklamacije nosi prodajalec.
- Prodajalec mora obravnavati reklamacijo (ugodno ali neugodno) najkasneje v roku določenem z zakonom, ki je 30 dni. Ob prekoračitvi tega roka pripada kupcu pravica do vrnitve kupne cene.
- Prodajalec oceni reklamacijo na podlagi navodil določenih s strani proizvajalca blaga.
- Prodajalec lahko pošlje blago na oceno proizvajalcu, ali na strokovno oceno.
V primeru priznanja reklamacije prodajalec dostavi nov ali popravljen izdelek kupcu. - Kupec ne nosi stroškov prevoza.
- Reklamirano blago ne pošiljajte po povzetju, NE BO PREVZETO.
- Paket mora biti ustrezno zapakiran in mora vsebovati: reklamirano blago, vključno s pripomočki, kopijo računa, opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vračilo, telefonsko številko, e-poštni naslov. Blago pošiljajte bodisi v obliki paketa, ali priporočeno kot pismo. Pri pošiljanju blaga po povzetju ta pošiljka ne bo sprejeta.