Cobi oborožene sile MIG-29 Vzhodna Nemčija, 1:48, 590 KM
Mikoyan-Gurevič Komplet lovskega letala MIG-29 z Natovim kodnim imenom "FULCRUM" v kamuflaži nemških zračnih sil. Sestavljen model ima nastavljive krmilne površine in pokrov kokpita, ki se odpira. Zaradi konstrukcije kompleta noge šasije niso zložljive, ampak jih je mogoče preprosto odstraniti. Vključuje zgornjo polovico pilotske figure, ki lahko sedi v pilotski kabini. Model lahko stoji na lastnem ohišju ali na stojalu z etiketo.
- Zahteve sovjetskega poveljstva leta 1969 po novem letalu kot protiuteži ameriškim strojem so bile tako visoke, da je morala Rusija med razvojem v sedemdesetih letih zaradi izjemnih stroškov prekiniti program in ga razdeliti na dve veji. Tako sta nastala lahki lovec MiG-29 in težji stroj Suhoj Su-27.
- MIG-29 oblikovalskega biroja Mikoyan-Gurevich je 6. oktobra 1977 prvič vzletel z letališča družbe v Nižnem Novgorodu.
- Lovec je bil razvit kot protiutež ameriškim F-15 Eagle in F/A-18 Hornet, njegova proizvodnja pa se nadaljuje še danes.
- Zanimivost MiG-29 je nedvomno oblika trupa, ki prispeva do 40 % celotnega vzgona.
- Ob nastanku je bil konkurent, ki je izvažal v večino držav nekdanjega Varšavskega pakta.
- MiG-29 je med drugim opremljen s sistemom IRTS za iskanje ciljev na podlagi toplotnih signalov, ki je nagnjen k motenju, a je bil v času nastanka oborožitveni sistem strah.
- Vsem državam, ki so upravljale mige, je bila skupna težava, kronično pomanjkanje kakovostnih rezervnih delov. Dobava rezervnih delov je tako odražala gospodarske težave celotnega vzhodnega bloka.
- MiG-29 še vedno izdelujejo v Indiji pod licenčnim imenom BAEZ.
- ZDA imajo v lasti 21 MiG-ov in jih uporabljajo za bojno urjenje.
- Skupno je bilo izdelanih 14 različnih različic.
- Do danes je bilo izdelanih več kot 1600 enot.